Hooi,
Ik heb een soortemet probleem. Echt heel ernstig is het niet, maar toch vraag ik hier maar even wat te doen.
Januari-februari 2009 kregen mijn oom & tante een jongen in huis, deze jongen was de zoon van een vriend van mijn oom. Op dat moment 17, inmiddels 18. Hiervoor had hij in Curaçao gewoond en qua school is hij niet verder gekomen dan 4 havo. Hij kwam hier om bij de marine te gaan (inmiddels onderzeedienst) en is dat dus ook gaan doen.
Ik (toen 16, nu 17) en mijn zusje (toen 14, nu 15) vonden hem allebei wel leuk en konden het goed met hem vinden. Hij vond mijn zusje leuker, maar die wees hem af. Nadat we met de hele familie (en hij, hij is inmiddels ook wel deel van de familie) naar Centerparcs waren geweest, had hij volgensmij besloten dat hij mij leuk vond. We zijn een keer uitgeweest, maar daarna heb ik hem verteld dat ik liever gewoon vrienden bleef. Ik voelde me eigenlijk ook een beetje vervanging voor mijn zusje, niet echt leuk dus. En de andere reden was, dat hij eigenlijk toch een soort familie is geworden, wat ook wel een beetje vreemd is xD Toen ik hem vertelde dat ik liever vrienden wilde blijven en sorry zei als ik m gekwetst had, zei hij dat dit soort dingen hem nooit zoveel deden. Dus of het erg diep zat weet ik ook niet.
Anyway, daarna heeft hij nog een andere vriendin gehad, maar dat is weer uit gegaan en op een missie naar Noorwegen heeft hij het gedaan met 3 vrouwen, waarvan één er al getrouwd was. Qua leeftijd waren deze 24, 24 en 27. Dit vertelt hij mij natuurlijk op een familieverjaardag met mijn neefje van 7 ernaast…
Afgelopen zondag was de verjaardag van mijn zusje en was hij er natuurlijk ook. Gister hoorde ik van mijn moeder dat zij uit diverse richtingen de vraag krijgt of wij elkaar leuk vinden/of hij mij leuk vind etc. Ook moet ik blijkbaar mijn ‘invloed’ gaan gebruiken om hem bij de marine weg te krijgen en hem havo te gaan laten doen, maar dat terzijde.
Nu is dus het probleem, ik ben hem eigenlijk wel leuk gaan vinden, maar ik vind het alsnog vreemd, omdat, zoals ik al zei, hij eigenlijk toch een soort familie is. En ik zou dan nu de eerste stap moeten zetten, aangezien ik m afgewezen heb.
En naja, ik weet gewoon niet wat ik moet doen xD
Bah wat een lang verhaal, bedankt voor het lezen alvast xD
xx