Wat te doen op zondag?

heei,
Wat doen jullie allemaal op zondag?
Ik verveel me altijd kapot en lig vaak de hele dag op de bank of in bed haha
Xx

Niet veel.

hobby dingen enzo en uitslapen

op zondag ben ik meestal erg brak en ga ik lekker films kijken ofzo. Vandaag ben ik even bij mn vriend geweest en ga nu voor school bezig! (Of nouja, proberen…) :slightly_smiling_face:

Uitslapen, voor school bezig, en verder niet heel veel. Soms 's middags naar mijn vriend.

Ik lig op zondag altijd in me bed meestal achter me laptop.

Maar aangezien aankomende week het nieuwe blok op school weer begint moet ik vast weer iedere zondag huiswerk maken. :rage:

Maar soms vind ik het ook leuk om een taart te bakken of lekker te gaan wandelen met de hondjes en me vriend.

Gamen, opruimen, koken, strijken, nagels lakken, experimenteren met makeup, tv kijken

ik heb verschillende zondagen:
Leer-zondag
een luie zondag, dan kan ik de hele dag lezen of tv kijken of niks doen.
of ik heb een drukke zondag. dan wil ik het liefst zoveel mogelijk doen. bijv. naar het bos met familie.

en in de zomer gaan we meestal een stukje te rijden met de eend.

Lekker bankhangen, soms even uitwaaien op het strand of naar het bos met een vriend/vriendin. ;-D

Uitslapen,
Hwen…
Sporten,
Iets lekkers bakken of shoppen ofzo :slightly_smiling_face:

Mijn zondagen zijn altijd veel te kort, haha. Eigenlijk het hele weekend wel.
Werken tot 1, schoolwerk like craaazy en dan naar mijn studentenstad. Daar meestal nog schoolwerk of een film kijken.

zondag is ook gewoon de perfecte dag om helemaal niets te doen behalve bankhangen, eten en series kijken.

Slapen!! Boeken lezen films kijken zo kom ik mijn zondag altijd mee door!

Uitslapen, ontbijten en Criminal Minds kijken (niet altijd een fijne combi), proberen huiswerk te maken en chillen met mijn vriend.

Trainen, huiswerk maken, bij familie op bezoek gaan, tv kijken

's Ochtends naar de ponyclub, daarna meestal wat huiswerk maken of lekker niets doen.

hhaa ik ben dus niet de enige die helemaal niks doet behalve lui zijn haha

uiteten bij de snackbar met je vriendinnen.

Hahahaa

Vroeg opstaan, naar de kerk gaan en de hele dag bezig met huiswerk en/of m’n webshop.
Zaterdag is de enige dag wat een luie dag zou kunnen zijn, want dan ben ik meestal samen met mn vriend en die werkt op zondag.