Wat te doen op zaterdagmiddag?

Hoi, ik ben een [fgcolor=#1F58D1]12[/fgcolor] jarig meisje dat zich dood verveelt. Ik wil iets doen wat ik[fgcolor=#0039B3] in mijn eentje[/fgcolor] kan doen, en het liefst [fgcolor=#0039B3]thuis[/fgcolor] en [fgcolor=#0039B3]niet achter de computer[/fgcolor]. Iemand ideetjes? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Films/series kijken, knutselen, collages maken, schilderen, je kamer restylen?

Kamer restylen wordt het niet. Het is een rommel.

opruimen.

Nee ik ga niet opruimen HAH

Tekenen, lezen ehm… met vriendinnen afspreken. Lol ik weet bijna niks. Of gaan shoppen altijd leuk.

Zou ik Sims 3 gaan installeren? heb hem net gekregen.

In het Anti-Verveel Topic kijken?

Ga winkelen, werkt altijd:)

Kamer opnieuw behangen met foto’s.

Ga op zoek naar leuke DIY dingetjes en ga het maken!

sims 3 installeren!!! Dat is echt super vet, vooral met uitbereidingspakketen.

^ NIET achter de computer, lol.

een grote tekening maken en je potlood/pen/stift/wasco/watdanook geen een keer van het papier halen.

Als ik me alleen verveel en geen zin heb om iets te doen ga ik trouwens altijd alfabetten verzinnen (boomnamen bijvoorbeeld, of instrumenten, of politici of wat dan ook) als ook mijn broertje zich verveelt gaan we steden noemen, zegmaar van: BerlijN-NijmegeN-NapleS-Santa FE-EindhoveN-… etc. :slightly_smiling_face:

Kamer opruimen met harde muziek aan, meebleren en daarna leuke foto’s ophangen.

Een ‘Rainbow Melted Crayon Art’ maken. Een ‘Rainbow Cake’ bakken. Jezelf een gezichtsbehandeling geven. Bijkletsen met een vriend of vriendin. De hond van de buren uitlaten. Je kamer een metamorfose geven. Een ‘moodboard’ maken. Een stuk wandelen. Je computerbestanden in mappen doen en organiseren. Een film, serie of televisieprogramma kijken.

Kom op, dit kun je toch zelf ook wel bedenken?

Volgens mij staan hier genoeg dingen: http://forum.girlscene.nl…ages/76245/last#m12054558
Slotje.