wat te doen op mijn slaapfeestje?

hee,
ik ga binnekort een slaapfeestje geven, maar ik weet nog niet zo goed wat we allemaal kunnen doen.
want doen,durf of de waarheid of films kijken is zo gewoon, ik wil iets speciaals.

ik heb al een idee voor een spel:
per 2-tal krijg je een lijst waarop verschillende voorwerpen, insecten, bloemen enz. staan.
ook krijg je een fotocamera.
en dan moet je van zoveel dingen die op de lijst staan een foto maken.
en wie van de meeste dingen een foto heeft gemaakt, krijgt een klein prijsje.

ik wil dus van zulke spelletjes doen, iemand ideeën?

alvast bedankt! xxx

Google het.

Elkaar voor de fun opmaken.
Dus per 2 gaan en de ene maakt de andere op.
Het mooiste is de winnaar! :grinning:

MARATHOOOOOOOOOOOOOOOOOON

(Harry Potter, James Bond, Pirates, Avengers, Sherlock, Doctor Who of een serie die jij leuk vindt haha).

Verder ken ik alleen drinkspelletjes. Daar heb je ook niet veel aan denk ik. Google het anders, of kijk even hier. Ik ben leiding geweest bij scouting voor MAS, en daar haalde ik altijd m’n inspiratie vandaan voor tijdens kampen ed c:
Weet niet of het precies is wat je zoekt tho’

wat ik ga doen: chocolade fondue,nail art en cupcakes maken/versieren. wordt vast heel leuk:)

Maar je kunt ook je favoriete serie combineren met het slaapfeestje. Zoals hier bijv. met HP, maar dan met iets wat jij leuk vindt :slightly_smiling_face:

oh ik heb misschien een leuk idee:
ik maak op de begin van de avond 2tallen, en dan moeten ze allemaal spelletjes doen waarbij dingen te winnen zijn.
maar… nu moet ik nog spelletjes bedenken:
ik weet er al een paar:

• quiz
  • mooiste opgemaakt
  • fotospel (zie eerste bericht)

iemand nog ideeën?

Gewoon wat films kijken? Leuke programma’s?

Ik zou het daarbij laten :slightly_smiling_face: sleepovers moet je zo min mogelijk plannen. Je kunt wel een paar dingen van te voren bedenken, maar als ik een sleepover heb dan liggen we meestal gewoon tot ergens de volgende ochtend te kletsen over random dingen of doen Ik heb nog nooit/De Waarheid (omdat niemand ooit iets doet of durft)

slapen.

Dat spel waarbij je de naam van een beroemdheid op je voorhoofd krijgt geplakt, en dan moet je raden wie je bent.