Wat te doen op de eenzame zaterdagavond?

de naam zegt het al.
vanavond home alone.
heeft iemand een idee wat te doen,
besides: televisie kijken, msnén?

mmm beautyavondje doen? XD of nodig vrienden uit en geef een minifeestje :stuck_out_tongue:

Een boek lezen.

Ik heb het zelfde probleem nu!
Ouders zijn weg, zus is weg, wat nu!?!

*Alle afleveringen van Laguna Beach, The Hills, Gooische Vrouwen, Gossip Girl kijken
*Een leuke film gaan huren/downloaden en gaan kijken
*Beautyavondje doen
*Leren?
*Uitgaan (duh, het is zaterdag en dan kan je thuis met vriendinnen/vrienden wat chillen en evt. indrinken)
*Boek lezen
*Als je de sims hebt, de hele avond sims spullen downloaden en vervolgens een perfect huis+gezin in elkaar zetten
*Je kamer eens helemaal opruimen (niet echt iets wat ik zou doen op een home alone - zaterdag avond)

^^ vriendinnen uitnodigen
en met z’n alle film gaan kijken
& heel veel kletsen!
Ik vin het altijd chill als mn ouders weg zijn =)

Oewh ik wou dat ik dat had xD
Maare:
-make-up experimenteren
-lekker lang douchen
-op de bank relaxt liggen
-dvd kijken of muziekdvd en dan lekker hard ;]
-warme chocolade melk en koekjes
-of chips xD

Lalala zoiets dus =’) Have fun

wat een reacties :open_mouth:
maar ik had wat vriendinnen uitgenodigd, maar volgens mij komt daar niet veel van…

www.kerismith.com

^^ daar staan leuke dingen op!
Zoals: een feestje in je eentje xD

Ga chillen.

Er komen toch wat vriendinnen.
weet iemand een leuke film of iets anders om te doen?
ik ga wel even googelen.

uitgaan doe ik iedere week, deze week een keertje niet. wordt een beetje saai. dus komen er vriendinnen film kijken en b&j eten =) xx

dvd speler doet het niet.
heeft iemand ideeën om te doen?

make-up avond

ga een leuk (gezelschaps)spel doen…
vraag aan een van je vriendinnen om een leuk spel mee te nemen of je duikt zelf eens de kast in.

Ik zou vanaaf eigenlijk een ‘date’ hebben. maar hij kan niet. hij zou ook vanmiddag pas weten of t door ging dus ik zag t al aan komen.
Maargoed. ff OT. Ik ga vanavond Bert Visscher kijken. of een leuke film op dvd met heeeeeeeeeeeeeel veel chocola :slightly_smiling_face:

succes vanavond in je eentje :wink:

ik ben kennelijkj de enige die zich hieraan stoort, maar ik denk dan. JAA. moet dat er nou weer bij? het doet zo stoer-doenerig aan weet je.

maar goed; heelemaal alleen kijk ik meestal tv of internetten xD. jaja. in de middag alleen soms stukje wandelen enz maar dat zou ik in de avond niet zo snel doen. als een vriendin niet kan komen maar wel thuis is kan je ook webcammen en tegelijktijd zelfde film kijken kan je over praten off doe iets nuttigs als huiswerk :grin:

Uitgaan
Bioscoop

Ga de kok uithangen.
haal de kookboek uit de kast en gashoppen wat je dr nodig voor heb en vraag wat geld aan je ouders en Maak er lekke rgezellig in je 1tje een boel van, of met je vriendinnen, Hou een logeerpatijtje vol leuke ideeeee’/. Of ga lekker op internet lopen rond neusen genoeg te vinden!.
Wat ikd oe op een eenzamen avond, Is feesten in me eigen huis. Lekker hard de music aan En PARTY TIME.!! schijt aan hebben dat de music hard staat zo vaak doe je dit nou ook weer niet.! Lekker feesten anders duik je lekker in je bed, en kijk je tv ook leukxDD

Vrienden bellen , en lekker gaan stappen? :beer: