wat te doen onderweg naar vakantie?

Halloo.
Ik ga volgende week op vakantie naar Marokko met de auto, en dat duurt zeker
3 á 4 dagen.
Dus de vraag aan jullie is of jullie tips hebben om te doen in de auto.
Zelf heb ik op mn tablet alvast een paar spelletjes gedownload waarbij geen internet nodig is, en ook wat muziek.
Ook heb ik een scrapbook gehaald, voor als ik even creatief bezig wil zijn.

Dus als jullie nog andere tips hebben hoor ik het graag

Xo, samra

Inderdaad spelletjes, muziek en ik raad ook zo’n nekkussen aan, slaapmasker en oordopjes, dan kan je nog wat slapen!

Oh, jaa zo’n nekkussen is inderdaad handig, bedankt voor de tip.

Met de auto? Holy shit dat is een eind!! Misschien kun je een serie/films op je tablet zetten, boeken meenemen als je daar tegen kan (ik kan niet tegen lezen in de auto, wordt dan kotsmisselijk :-P) of wat tiidschriften?

Haha, nee lezen niet. Daar word ik ook misselijk van. En jaa. Ik ga films downloaden, daar was ik echt nooit op gekomen dankjewel xx

Als je nog iemand achterin hebt zitten bij je, spelletjes met diegene doen.
Of met iedereen in de auto (laatste letter nieuw woord/dier etc…)
Sterren tellen :'D
Tekenen (als je daar niet misselijk van word)
Ik zal het nog wel posten als ik nog iets kan verzinnen…

Maar boh, wat een lange reis :\

Ik heb zelf het geluk dat ik hele boeken kan uitlezen in welk voertuig dan ook, maar puzzelboekjes (van die varia boekjes met van alles wat) zijn erg vermakelijk!

Ik heb zo’n Dr.Dre koptelefoon en als ik die opzet ben ik helemaal afgesloten van de buitenwereld, ze zijn echt onwijs goed maar duur :frowning_face:

Je kan ook gewoon slapen of wat eten om de tijd te doden.
Je kan ook een lader voor je tablet meenemen/kopen en die in de auto pluggen zodat de batterij van je tablet niet opgeraakt
Ook van die cheeky-spelletjes zijn leuk om te doen, zoals:“ik zie ik zie wat jij niet ziet” of het aantal Belgische/Nederlandse nummerplaten tellen :slightly_smiling_face:
Verder weet ik niets meer :grinning:

Wel een lange reis door Belgie/Nederland en Spanje en de boot enz… :S
Bon Voyage ! :upside_down_face:

Ahw iedereen bedankt voor de leuke tips haha
Inmiddels ben ik al in marokko maar de rest kan ik zeker op de terugweg proberen.

Iedereen , geniet nog van jullie vakantie
Kusjes , Samra :heart: