wat te doen om je stiefvader te pesten

me stiefvader is echt een klier… ik zit met me vriend voor de pc en hij zit te hele tijd te klieren… wattedoennn ik kan hem niet negeren want hij is vetirritanttt HELLPPIEEE :hammer: :hammer: :hammer: :hammer:

terug pesten lijkt me geen optie vertel gewoon wat je er van vind

Helpie?

… :bored:

Huilen

We hebben toch zo’n mooie maatschappij he. Iedereen wilt wraak op elkaar nemen. Wauw. faith in humanity NOT restored.

nee maar hij is irritant en huilen help niet dat weet ik al voor ik het probeer HAHAH doochebagg ;x

Misschien heeft hij dat irritante wel van jou (:

neuhhh ik heb het van hem hahahahahaha

Ooooo sorry dat dit off topic en zo gaat, maar ik drukte even op jouw tumblr en daar staat gewoon mijn favoriete pianostuk: dat verdient hartjessss :smiling_face_with_three_hearts:

Klieren is heel wat anders dan pesten, denk daar aan.
Hij denkt waarschijnlijk dat het leuk is wat hij doet, leg hem gewoon rustig uit dat je dat liever niet wilt hebben, zeker niet als je vriend erbij is.
Ga niks terugdoen in ieder geval, dat is een reden voor hem om door te gaan.

Stel je een beetje volwassen op. Dat jij klieren en pesten door elkaar heen gebruikt, en eigenlijk je hele taalgebruik, zijn nou niet echt een teken van dat je volwassen met de situatie omgaat.

HET IS OOK MIJN FAVO PIANOSTUK.
Soulmate gevonden.

Mag ik vragen waarom je met je vriend achter de pc zit? Moet je dan niet andere dingen doen dan op girlscene zitten?

:")

Helpie?

Gewoon zeggen dat je het irritant vind. En klieren is iets heel anders dan pesten ja.

Bedenk zelf wat creatiefs, een beetje plagen/klieren is niet zo moeilijk toch?

Oké, hier is het plan. Zorg jij voor de pek en de pluimen?

Hoe oud ben je nu eigenlijk? 10 ?

De topicstarter is nou ook niet echt volwassen, hoor.

Ik doelde op de topicstarter :’) misschien een beetje krom gezegd :’)