Wat te doen of te zeggen

Heee meiden!
Ik heb jullie hulp nodig

Een tijdje geleden was ik bezig met een jongen en hadden eigenlijk nog net geen relatie het was dus al best serieus tussen ons… Dit is uiteindelijk niks geworden omdat een ander meisje begon te stoken tussen ons en ons zo uit elkaar dreef. Nu had ik hem al een tijdje niet meer gesproken of gezien tot deze week. Nu was ik deze week met wat vrienden van mij waarmee hij ook bevriend mee is en hij kwam ook even (ik heb trouwens echt het gevoel dat ik me compleet voorschut heb gezegt voor hem) nu dat we zo weer bij elkaar waren had ik echt door dat ik hem toch heel erg mis en dat ik hem stiekem toch nog steeds heel erg leuk vind en ik hem maar niet uit mijn hoofd krijg… Nu wil ik hem dit graag laten weten maar durf ik niet zomaar op hem af te stappen. Nu wil ik hem wel een berichtje sturen maar ik zou niet weten wat ik erin zou moeten zetten en hoe ik dit moet aanpakken. Ik wil hem niet het gevoel geven alsof ik hem stalk ofzo ofdat ik helemaal niet zonder hem kan want dat komt ook een beetje hopeloos over haha

Ik hoop dat jullie me goed advies kunnen geven

Xxx

Wat raar en dom van dat meisje, heb jij er haar wel op aangesproken? Want misschien is het een goed idee om dat eerst te doen, zodat ze in de toekomst niet opnieuw zal proberen jullie uit elkaar te drijven.

En tja, zeg gewoon tegen die jongen dat je het jammer vindt hoe het allemaal gelopen is en dat je het graag nog eens zou willen proberen met hem.

ik zou hem gewoon een smsje sturen:
lang geleden! zin om nog eens aftespreken?
ofzoiets en er dan een gezellig afspraakje van maken en hem er ook over aanspreken dat je het wel erg spijtig vindt hoe het allemaal is gelopen :wink: