Wat te doen met zijn nummer?

Het antwoord op de vraag is eigenlijk wel heel simpel, haha. Maar toch ook weer niet.
Ik had gister deze topic al geplaatst.

En inmiddels heb ik dus zijn nummer gekregen, maar we kennen elkaar helemaal niet. Ik had hem een sms gestuurd met: Bedankt voor je nummer!
En toen heeft hij terug gestuurd:
Ja graag gedaan, ik weet alleen niet zo goed wie je was vrijdag!
(ik heb dus ook niet met hem gepraat, en heb ook geen duidelijke foto’s op facebook dus dat is niet zo vreemd)

En ik had hem terug gestuurd dat ik dat wel verwachtte, maar dat ik nieuwsgierig naar hem was. Dat was gisteravond, en daar heeft hij niet meer op gereageerd. Wat moet ik nu? ik ga hem vandaag sowieso niets meer terug sturen. Maar zou ik hem vrijdag bijv. smsen met de vraag of hij nog iets gaat doen dit weekend? Ik ben bang dat ik te opdringerig over kom. Of zou ik het verder maar gewoon laten voor wat het is?

ik zou hem vrijdag wel smsen, maar niet te direct, gewoon iets over die avond dat je hem zag? Iets over zijn vrienden, of hij misschien al beter weet wie je bent?
Want als iemand die ik amper zou kennen vraagt of ik nog iets ga doe in het weekend, vind ik dat persoonlijk idd opdringerig overkomen!

ik zou niet gelijik sms en nadat je die sms hebt gestuurd ik zou inderdaad op Vrijdag doen en bijvoorbeeld
‘‘wil je een keer iets afspreken ofzo’’
x