Wat te doen met.. waterige nagellak ?

hoii

mijn nagellak heb ik nog niet heel lang maar hij is wel wat waterige geworden… Ik heb het net opgedaan en het is bijna niet te zien :confused:

wat kan je hieraan doen? dat je nagellak weer dikker wordt…

‘Hoii’

Roeren in het potje? En weet je zeker dat het niet aan de nagellak ligt en je gewoon een paar laagjes op moet doen?

Opdrinken.
Oké niet grappig, ik weet het niet: UP dus.

Upje.

extra laagje erover heen doen?

een beetje dissolvant bijkappen, EEN BEETJE HE :stuck_out_tongue: en dan dopje erop, goed schudden. en nog eens proberen, je potje enkele minuutjes laten openstaan en nog eens proberen, en zo altijd effe late openstaan tot hij weer dikker geworden is… doe ik altijd met oude nagellak die ik lang niet gebruikt heb :slightly_smiling_face:

Nieuwe kopen?

Uuh… ik heb het zelf nog nooit geprobeert, maar maybe werkt een drupje citroensap?
Geen idee of het werkt hoor, maar volgens mij werkt citroensap verstevigend…
Ik ben een echte nagellakfreak en ik vind het wel fijn als het wat waterig is… klontert het tenminste niet snel. Dan maar een paar laagjes meer, vind ik niet zo erg.

misschient toch maar weggooien en een nieuwe kopen? misschien is het slechte kwaliteit… en anders zou ik het echt niet weten

Hm dan is het wel raar ja, ik dacht die heb je al jaren in huis. Maar welk merk nagellak is het?

wanneer “lucht” bij nagellak komt zal je nagellak dikker worden… dus als je een hele dunne lak hebt moet je gewoon de dop ervanaf halen… en dan om het half uur even kijken of het al wat dikker is geworden… als dat niet werkt weet ik het ook niet…