Wat te doen met vriendje op eerste avondje...

Mijn vriendje komt zaterdag(avond) voor het eerst bij mij thuis. Maar we hebben beide geen idee wat we kunnen gaan doen…
Iemand ideeën/tips/suggesties?

(Film kijken is ook geen optie. Mijn ouders zijn ook thuis en boven is het niet mogelijk om op mijn computer/tv film te kijken :dry: )

Kletsen, knuffelen, spelletje? Come on, het is je vriendje :’)

Uhmmm. Een spelletje, muziek luisteren, praten, lachen, knuffelen.

Koekjes bakken :grinning:

Thanks all, meer ideeën? :flushed:

Ik hoef eigenlijk nooit iets te verzinnen om met mijn vriend te doen. Alleen al samen zijn is heel erg fijn. Maak je kamer gezellig en de rest komt vanzelf. Mijn vriend en ik zijn er dol op om elkaar te plagen of samen gitaar te spelen, zingen en dansen samen de kamer rond.

Filmpje kijken, chocoladefonduen, samen koken, koekjes/cakejes bakken, samen een ijsje halen/wandelen of een wandelend een ijsje gaan halen (ha-ha), spelletjes doen, gamen (fifa-avondjes met je vriend kunnen echt hilarisch zijn, vooral als je er net als ik geen zak van kunt), samen muziek luisteren? :upside_down_face:

:slightly_smiling_face:

Anders kijk je even op internet wat voor programma’s er op de televisie zijn zaterdagavond en ga je i.p.v. film kijken gewoon tv kijken? Ondertussen kun je dan ook kletsen/knuffelen enzovoort.

Edit: Deze kwam toevallig langs op Facebook…

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1003488_596195707099220_694534013_n.png

Als het de eerste keer is dat hij bij jou thuis komt, snap ik dat jullie niet echt weten wat jullie moeten doen… Maar komt wel goed! Je kan gewoon naar muziek luisteren, kletsen, iets bakken?, spelletjes spelen, enzooo

Speel samen een spelletje op de computer of zo :slightly_smiling_face: Of ga praten, leuke grappige herinneringen ophalen of zo. Leer je elkaar ook weer beter kennen. Of ga samen foto’s kijken, de hond uit laten etc. Zou trouwens wel je vriendje even netjes voorstellen voor als je dat nog niet gedaan had haha. Veel plezier!

Als het mooi weer is, ga dan even wandelen. Ga een kop thee drinken samen! Dat lijkt mij leuk om te doen :upside_down_face:

Of thuis gezellig film kijken, een spel spelen of zoiets (als je zo’n psp-ding hebt, wat ik niet heb) Muziek luisteren