m’n vriend en ik willen graag iets leuks doen. schaatsen kunnen we niet dus dat valt af, en aangezien we niet vaak homealone zijn en niet vaak savonds samen zijn moet het dus overdag.
hebben jullie een idee?
iets bakken?
naar buiten, sneeuwpop maken?
Sneeuwballen gevecht! En dan daarna elkaar opwarmen
m’n vriend en ik zijn niet zo van het bakken, en sneeuwpop hebben we al gemaakt haha
Heb gister met m’n vriend een sneeuwwandeling met de hond gemaakt, was echt heel mooi en gezellig! En daarna lekker warme chocolademelk gedronken en elkaar opgewarmd ghehe (:
Ik was vandaag met hem wezen afspreken. Ging die een sneeuwpopje van me maken. Maar opeens was k een sneeuwpopje met schattige oogjes, omdat ik aan het huilen was:blush: maar dat kwam door het lachen, en k smolt toen die zei dat ik een sneeuwpopje was met schattig oogjes.
Misschien is het dus leuk om met dit weer een wandeling te maken, of net zoals mij sneeuwpop te worden -.- en daarna lekker warme thee of chocolademelk, en elkaar lekker opwarmen
Hem ingraven en in mei weer tevoorschijn halen
gewoon gezellig wandelen in het bos, tv kijken of een film misschien?
Wij zijn ook nooit alleen thuis, ja oké bij mij wel dan, maar dat maakt geen verschil want we hebben allebei wel een eigen tv.
Of gewoon gezellig kletsen (:
Haha ( ': aaaah maar dan is de sneeuw allang weg… mag ik HOPEN
ON:
Filmpje kijken, tegen elkaar aankruipen met een beker warme chocolade melk
Spel spelen
Gamen
Sneeuwballen gevecht doen (sneeuw en geen ijs)