Wat te doen met verjaardag?

Hallo allemaal!
Ik word aanstaande zaterdag 18. Zou geweldige dag moeten worden natuurlijk, maar mijn vader zit me dwars. Hij is namelijk gewoon een kl*tevent die me sowieso niks gunt. (nee ik overdrijf niet, heb al eerder topic geplaatst over dat ie mn moeder had geslagen enzo…)

Maar om tot het punt te komen: Mijn vriendje mag al meer als een jaar neit bij mij blijven slapen. Nu wou mn vader zaterdag uit eten gaan met wat familie en dan mocht hij ook mee maar dan zou hij daarna direct naar huis moeten. Dit zie ik dus niet zitten dus ik ga nu maar alleen wat met mn vriendje doen die dag.

Maar wat kan ik doen? Een etentje 's avonds enzo had ik zelf al bedacht, maar we willen ook wat de rest van de dag doen. Dus misschien tips? Een plaats die je kan bezoeken, iets leuks te doen? Liever niet iets dat bij mij thuis moet gebeuren.

Dankjewel alvast en sorry voor het lange verhaal, maar kon zo ook meteen frustratie kwijt!

Blijf bij hem slapen als het niet bij jou mag?

Ja, dat denkt iedereen waarschijnlijk. Maar ik slaap altijd al bij hem. En IK ben jarig, dus dan vind ik het redelijk raar als ik daar naar toe moet. Zijn ouders snappen ook niks van mn vader en het is stom om het telkens uit te leggen. Het was vorig jaar ook al hetzelfde gedonder. Bovendien zijn ze aan het verbouwen dus t komt ze sws al niet zo goed uit… zucht.

Misschien een dagje naar een andere stad ? of dierentuin ?

Of lekker samen naar het strand, dan wat eten, misschien uitgaan (ik weet niet of jullie dat leuk vinden?)

wat vervelend voor je zeg! Maar misschien een dagje ergens shoppen in een andere stad, en samen gezellig lunchen enzo :slightly_smiling_face:

naar de stad, of ga schaatsen met zn 2en, 's avonds uit eten en naar de bioscoop misschien?

Ga samen een dagje naar amsterdam! Dat is echt heel leuk, een soort mini vakantie. Ga s’ochtends vroeg weg, echt vroeg, dan kun je ook nog ontbijten op het station ofzo, dat is echt leuk. S’ochtends bijvoorbeel even naar het vondelpark, over de albert cuyp, en naar een museum. Dan lunchen, en dan shoppen en misschien verder even kijken. En op het laatst uit eten.

Gegarandeerd een top dag!

Heel veel plezier alvast, met wat je ook gaat doen:)

Of je gaat er lekker vroeg uit, hele dag iets met je vriend doen, ergens heen, en dan 's avonds uit eten met de familie en hem. Dan heb je toch nog iets met hem alleen gedaan. En dan ga je na het eten nog samen uit ofzo, lekker stappen. Slaap je allebei thuis, en toch nog met zn 2en veel geweest. Als je 18 wordt, en je kunt ook zeggen tegen je familie dat je niet meer uit eten gaat met ze, kun je ook zelf bepalen toch om te stappen. Zo stel je iedereen een beetje tevreden. En jezelf ook nog.

Dankjewel voor de tips allemaal! Ik denk dat ik een dagje naar de efteling ga. Vorig jaar gingen we daarheen met school omdat die zoveel jaar bestond ofzo, toevallig op mijn verjaardag. Alleen had vriendjelief toen net zn neus gebroken en mocht ie niet mee :stuck_out_tongue: Baalde hij heel erg van. Dus dan gaan we dat lekker nu doen, maar dan met zn twee ^^ Nu nog hopen dat het weer gaat mee vallen. Heel erg bedankt iig!

• Hier mag slotje op *