Wat te doen met sweet sixteen?(:

Hee allemaal, ik zat even met een mini-dilemma!
Want nou ben ik bijna 16 en ik zit te twijfelen wat ik wil gaan doen met vrienden en wie ik uitnodig enzo.
Ik denk sowieso dat ik jongens&meiden uitnodig, dus daar moet ik dan rekening mee houden. Oja en heel veel mensen zijn nog 15, dat is misschien ook handig om te weten(;

In ieder geval zat ik eerst te denken aan een feestje thuis, van 8 tot 12 ofzo en dan richting de stad. Dan bij mij thuis muziek op (het is trouwens binnen want in oktober heb je weinig kans dat het mooi weer is), warme en koude hapjes, wat snacks en dan nog drank. Ik zat eerst te denken aan een thema, iets met dat iedereen in pak of galajurk moest komen ofzo, maar dat gaat hem denk ik niet meer worden:P Wat versiering enzo en dan maar hopen dat het gezellig wordt!

Verder las ik ergens iets over bowlen maar dat is niet echt iets voor een feestje van mij, maar bijvoorbeeld karten lijkt me dan wel weer leuk, alleen met veel mensen en vervoer regelen enzo is dat ook best een gedoe.
Dan heb je natuurlijk nog de bios, maar dan chill je niet echt met mensen zelf maar zit iedereen ongezellig naar een beeldscherm te staren… Als ik het thuis ga doen wil ik denk ik ook geen film kijken, want dan krijg je weer discussies welke film en dat soort dingen…
Ik kan ook gewoon met meiden lekker samen uiteten, dan naar mijn huis beetje tutten, misschien chocolade fonduen en dan 's avonds spelletjes en blijven slapen bij mij thuis met een wijntje erbij, maar dat vind ik wel heel gezellig maar niet heel leuk voor m’n sweet sixteen gedoe:p Want ik vind het dan ook wel weer leuker met jongens erbij en WEL naar de stad (van m’n hechte vriendinnengroep kan de helft niet mee en de andere helft wel). Hebben jullie nog een idee?
Ik vind het namelijk ook best lullig om eerst een feestje te geven tot 12 uur en dan naar de stad te gaan met de mensen die oud genoeg zijn en willen en dat de rest dan naar huis gaat… Wat vinden jullie?(:
Alvast bedankt! xxxxxx

ps: Verder zit ik net in de 4e dus heel veel mensen ken ik maar half, vind ik best dom om die dan uit te nodigen terwijl ik sommige maar een paar keer heb gesproken… Dus dan worden het in totaal sowieso 13 mensen, wat ik dan ook ga doen, en als ik een groter iets organiseer worden het er maximaal 34 ofzo(:

ik zou eerst even goed bedenken wat je wilt; jongens en meiden of alleen meiden.

Als je namelijk jongens én meiden wilt vragen, en zeker als je er vrij veel wilt vragen, vallen best veel mogelijkheden af.

Ik zou als ik jou was vrij veel mensen uitnodigen, jongens en meiden, en dan het gewoon gezellig maken thuis, en daarna eventueel nog naar de stad (:

Ja daar heb je wel gelijk in idd, kan ik beter eerst bedenken, ik denk met jongens & meiden, maar dan kan ik ook een bepaalde selectie doen en met die mensen dan dingen gaan doen. Maar miss is het idd leuker als ik het eerst gezellig maak thuis en dan mogelijk nog naar de stad… Dankje!(:

Anderen nog ideeën? (:

Ik zou niet te veel mensen uitnodigen, gewoon je beste vrienden.
En dan eerst bij jou thuis wat drinken, kletsen, eventueel spelletjes doen, en dan later nog uit?

Ik heb gisteren ook m’n verjaardag gevierd. Had gewoon m’n beste vrienden uitgenodigd omdat het anders echt een feest werd en dat wilde ik niet. Eerst gingen we gourmetten, daarna indrinken en aan de waterpijp en daarna uit.

Ja idd, dat lijkt me zelf ook wel gezelliger dan mensen die je half kent om meer mensen te krijgen… Goed idee, ik ga het wel gewoon gezellig klein houden denk ik, dankjullie allemaal!:smiley: