wat te doen met refro's in je team?

hoooi allemaal, ik heb dus allemaal refro’s in mijn volleybalteam, en ik kan dus echt nie tmet ze opschieten ik heb eralles aan gedaan (gevraagd of ik naar een ander team mag, zelf lol gemaakt) maar dat kon allemaal niet, en ik wil er ook niet af gaan ik hou te veel van volleybal maar als ik maar 1 balletje fout richt is het gelijk DEMI!!! pfoe.-.- . wie heeft er een tip?

Uhm, wat zijn refro’s?
Mensen die gelijk zeiken ofzo?

Ik ken alleen maar refo’s, dus ja uitleg? :roll_eyes:

Als ze dan gelijk je naam schreeuwen schreeuw je hun naam toch ook terug? :’)
Praat erover met je coach? Misschien dat die hun erop kan aanspreken?

wss doen ze dit alleen maar om jou weg te pesten, je zult je van je sterkste kant moeten laten zien. (en ga er in je mooiste broeken naartoe)

broeken aantrekken
maar wat doen ze dan verkeerd, je kan alleen niet met ze opschieten ofwat?
sorry ik zie je probleem niet helemaal (A)

refro’s zijn van die mensen die altijd in een rok lopen en mijn ogen te zwart vinden en het niet goed vinden dat ik voor mijn 21e al een vriend heb.

ze zijn hoe noem je dat?
hersteld ofzo.

naja heeel christelijk!!!

Refro’s zijn gereformeerde mensen.

Ik denk niet dat je er erg veel aan kan doen. Ik zou inderdaad in een broek gaan, of een kort rokje x)

nou, hun probleem is dus dat ik veel te onchristelijk ben en dat ik teveel vloek en al een vriend heb enzo en mijn vriend komt mij altijd na volleybal ophalen en dan zoenen we welles en daar kunnen hun niet tegen, ze vinden me dom een modepopje die alleen om uiterlijk geeft niet innerlijk!
en dat word altijd nog ff duidelijk gemaakt.

Gereformeerd?

ja dat ja! dankjedankjedankje.

Trek het je niet aan en negeer die meiden gewoon.
Ze zijn gewoon jaloers op je, en als je nog eens iets fout heb gedaan roep je hun naam terug of negeer je ze gewoon.

mmmm lijkt me heel vervelend.
gewoon hunnaam terug schreeuwen ja en voor de rest negeren (:

Waarom zijn dat dan gelijk refo’s? Kun je nu echt niets anders verzinnen dan die naam. Ik zelf ben ook christelijk, en ben ik een refo? Nee, om even in jouw wereldje te stappen, ik draag broeken, je kunt hartstikke met me lachen, en ik geef om mode. Het zijn gewoon mensen waar je door cultuurverschillen niet mee kunt opschieten. En sport is niet om er voor te gaan, een goed team bemoedigt je. Ik wens je dus veel succes om misschien samen met je ouders naar je coach te gaan. Misschien helpt dat?

ik weet wat je bedoelt, ken er ook een hoop. (maar ze zijn niet allemaal zo)
Maar weet je wat het ding is, ze zijn gewoon onzeker.
Omdat ze thuis niet veel mogen (vb. alleen rokken aan, geen tv, etc.) proberen ze er bij te horen door aandacht te trekken, het klinkt misschien raar, haha.
Maar door gewoon normaal tegen ze te doen en hun geloof te accepteren gaan zij denk ik ook anders naar jou kijken. Maar ze zien jouw ook als een ongelovig meisje denk ik, die in hun ogen ‘alles’ mag. Maar ik denk niet dat alle refo’s zo zijn hoar, zulke mensen kunnen juist ook heel aardig zijn.

wat hebben ze aan de met volleybal een rok?:blush:

Ze bedoelt de gereformeerde mensen. En dan ook nog zwaar gereformeerden zo te lezen. Dat zijn ook die mensen in klederdracht in urk en staphorst etc.
Wat doen ze dan naar jou toe?

had nog nooit van die afkorting gehoord.
je kan proberen niet aan ze te denken, je aan te passen of juist tegen ze te werken.

Je zult jouw naaste liefhebben als jezelf (Lev. 19:18)
Wat ze dus niet echt bepaald doen? Dus wijs ze erop zou ik zeggen :smirk:

Amen! Hallelujah! Sweet baby Jesus!