Wat te doen met pagina's uit modebladen?

Ik heb wat leuke tijdschriften door gekeken en daar dingen uit gescheurd. Ik heb allerlei leuke dingen zoals fotoshoots eruit gescheurd. Maar ja, nu is de vraag… wat ik er mee ga doen!
Een collage maken is geen goed idee want daar zijn de plaatjes veel te groot voor. xd
Zelf had ik al bedacht aan inspiratie. Ik ontwerp ook graag kleding enzo.
Maar dan doe ik er eigenlijk niks mee. Iemand een idee? xd

Je kan er een styleboek maken met die plaatjes/ jouw eigen ontwerpen.
Misschien een leuk idee?

ik plak ze altijd op mn kast haha:’)
verder geen idee wat je ermee kan doen.

Een stijlboek maken :grinning:

papieren vliegtuigjes vouwen :grinning:

ik mijn deur volgeplakt met plaatjes (eigenlijk gewoon a4tjes) uit tijd schriften gescheurt, als je ze dan een beetje leuk ophang, bijv. van donker naar licht ofso, ziet dat er best leuk uit :slightly_smiling_face:

Je kan ze ook op een schoenendoos plakken en dan plak plastic eroverheen.
En dan heb je een opbergdoos =D
Ik ga dat ook doen !! ( ben ik al een half jaar van plan :pensive:’ )

XDDD. ik heb al een idee :blush:
ik had nog fotolijstjes en daar ga ik wat plaatjes indoen. Ja ik heb wel grote fotolijsten. XDDD en dan de rest op me deur DENK IK. xd

stijlboek!

je kan er je boeken/schriften heel leuk mee kaften! (:

Maak een stijlboek of een collage.

Ik heb pas al mijn plaatjes op mijn kastjes geplakt (A)

Leuk! upje!

Ik knip leuke items altijd uit en plak ze dan op een stijlboek-achtige manier in mijn agenda, heb allemaal pagina’s met bij elkaar passende dingen.

leuke ideeën allemaal! :grinning: ik ga misschien wel mijn nederlands werkboek kaften. we mogen er niet inschrijven dus moeten we hem kaften XD

wij mogen ook al niet in werkboeken schrijven :crazy_face: mrja, wel leuk als je ze met modebladen kaft!

Nog meer inspiratie???
Andere dingen misschien?

ja, ik hoor steeds het zelfde :blush:
ach ja…

idd

up

van al die plaatjes een schilderij maken, heb ik ook gedaan is best leuk.