Wat te doen met overige kleding?

Hai!

Ik vraag me al een tijdje af wat ik kan doen met kleding en schoenen die ik bijna niet aantrek. Ik blijf maar leuke kleding zien online, of in winkels, maar uiteindelijk besef ik dat ik al zoveel kleding heb die ik helemaal niet draag. Ook heb ik best veel schoenen die ik niet leuk meer vind, niet meer passen, of ik helemaal nooit aan trek. Hier in het dorp is wel een tweedehands winkel, maar dat is geloof ik alleen voor meubels. Wat zou ik kunnen doen met de kleding en schoenen die ik niet gebruik?

Veel dingen zijn nog in goede staat, en ik wil ze ook best op marktplaats zetten, hebben jullie daar ervaring mee?

Ja je kan het idd proberen te verkopen, hier of op marktplaats.
Of je doet het in de zak voor de arme kinders.
Of misschien heb je wel vriendinnen of nichtjes die iets willen hebben.

-advertentie
markplaats
aan iemand die kent geven
2hands winkel

Het hoeft niet duur te zijn ofzo, maar hebben jullie ervaring met marktplaats? Want ik heb daar nog nooit wat op gezet ofzo :’)

Kledingruilparty met je vriendinnen.
Naar de kringloop brengen.
Verkopen op marktplaats en/of girlscene.
Naar het leger des heils brengen.
Als je mensen kent, die het niet zo breed hebben en een dochtertje hebben met dezelfde maten, aan hun geven.

Ja, ik heb daar heeel wat kleding verkocht :’) Maak ook een account aan, zou ik zeggen.

Marktplaats! Ik koop en verkoop heel vaak mijn kleding via Marktplaats. Daardoor blijf ik telkens een wisselende kledingkast houden zonder er echt veel geld aan uit te geven, want door mijn kleding die ik niet zo veel meer draag door te verkopen verdien ik weer een leuk zakcentje om er iets nieuws van te halen.