Wat te doen met oude tassen/schoenen/sjaaltjes?

ik ging laatst mijn kamer eens uitgebreid opruimen en kwam toen ergens achterin m’n kast een hele hoop oude schoenen, tassen en sjaaltjes tegen die ik eigenlijk nooit meer draag. alleen weet ik nu niet hoe ik ‘er vanaf kan komen’. weggooien vind ik zonde, sommige dingen zijn nog best bruikbaar.

wat doen jullie als jullie zulke spullen hebben en er vanaf willen?

op zolder gooien;p

Verkopen, of aan mijn jongere nichtjes geven.

Misschien kijken of het nog leuk te combineren valt met nieuwe kleren?

verkopen bv hier op girlscene!

hm ja maar verkopen vind ik dan weer teveel moeite (a) moet je steeds weer dingen afspreken over de prijs, ophalen/brengen/opsturen blablabla. aan jongere nichtjes/andere bekenden geven zou handig zijn, alleen kom ik uit een familie die voornamelijk uit jongens bestaat :stuck_out_tongue: (qua neefjes dan) en heb verder ook geen vriendinnen met jongere zusjes ofzo…

misschien dat je zullke dingen in van die kleding’containers’ kan doen, maar geen idee waar ik die kan vinden… jullie?

Gewoon weggeven hier op girlscene anders?

Dat zou natuurlijk ook heel leuk zijn! :slightly_smiling_face:

oh ja weggeven vind ik geen probleem! hoef er geen geld voor te hebben. maargoed weetje ik heb geen camera, dus kan er geen foto’s van maken en online zetten. heb alleen een ‘camera’ op m’n telefoon dus dat ik beetje crappy kwaliteit. plus, krijg je weer dat gedoe van hoe komt het dan bij jullie terecht. ik heb slechte ervaringen met het opsturen van boeken/kleding dus dat doe ik liever niet. tenzij jullie het waard zouden vinden om sjaaltjes of tassen helemaal bij mij thuis op te komen halen? :stuck_out_tongue:

Aan het leger des heils geven in die kledingbakken bij supermarkten?

^ ja daar dacht ik inderdaad ook aan, en ik heb nu via google als het goed is zo’n container bij mij in de buurt gevonden! ga morgen gelijk kijken of ik 'm kan vinden :slightly_smiling_face: en als dat niet lukt zal ik 't hier weggeven :wink:

in ieder geval bedankt voor jullie reacties!

soms geef ik het weg aan mijn vriendinnen als ze het willen hebben, en anders geef ik het aan mijn familie in Vietnam.
heb ook een keertje aan leger des heils gedoneerd, dat was ook wel lache.

Aan de Kringwinkel! Of aan een goed doel (in van die containers, voor Mama’s Voor Kinderen of Mama’s Voor Mama’s, …)

Duh :slightly_smiling_face:

Marktplaats