Wat te doen met oud en nieuw

Hi girls! Wat gaan jullie doen met oud en nieuw? Zijn er nog meer meiden die niet uit gaan?

Ik ben 19 en mijn vriend is 22, wij vieren oud en nieuw graag samen. We zijn uitgenodigd bij vrienden van zijn ouders, maar daar heb ik eigenlijk niet zo’n zin in… vorig jaar bij hem thuis vond ik het eigenlijk best wel saai.

Ik zou het graag bij mijn vader vieren, maar ik wil mijn moeder niet teleurstellen etc etc… allemaal geen zin in joh pff. Zou het wat zijn aan mijn vriend voor te stellen het met zijn tweetjes bij hem thuis te vieren nu zijn ouders toch weg zijn? All dressed up (ik heb een hekel aan joggingbroekengedoe) met een schaal oliebollen en een grote fles champagne, daarna alle buren en gelukkig nieuwjaar wensen en lekker het bedje in? Of gaat dat ook niet echt een fancy jaarwisseling worden?

Wij vieren het bij ons thuis. We hebben ook een hond en die wil ik niet alleen laten, ook al reageert hij bijna niet op het vuurwerk. Onze beste vriend komt als het goed is langs met zijn vriendin en mijn ouders blijven thuis. Ik ben ook uitgenodigd voor een feest bij een collega, maar daar kan ik dus sowieso niet heen door het hondje. Ik wil graag Ik hou van holland aanzetten, we hebben staatsloten, zullen een fles champagne houden en op de gallerij naar het vuurwerk kijken. Vorig jaar hebben we daarna nog tot laat in de avond just dance gedaan en heb nu weer de nieuwe versie gekregen voor kerst, dus wie weet haha.

Ik vind gewoon dat je het moet vieren zoals jij het wilt. Stel gewoon aan je vriend voor wat hij graag wilt en hoor wat hij graag wilt en beslis dan samen wat jullie gaan doen

Ik ga ook niet uit, blijf gewoon bij mijn ouders thuis. Ik heb geen zin om in die feesttenten rond te hangen.

Lekker met zijn tweeën is vast leuk! Je kan het altijd aan hem voorstellen.

Ik ga oppassen. Het is maar een gewone avond.

Ook wel super fijn met oud en nieuw dat ik geen huisdieren heb. Je krijgt al snel een schuldgevoel als je weg gaat…

Ik vind de feestdagen op één of andere manier heeeel belangrijk. Een soort van bijgeloof ofzo, dat als de jaarwisseling slecht is het hele jaar gaat tegenvallen xp. We hadden ook een keer dat de hele familie buikgriep kreeg en aan het overgeven was… en dat jaar was écht best wel kut haha…

Maarja ik spreek mijn vriend er vanavond wel over, nu zit ik weer te stressen om niks.

Ik heb een kaartje voor een feest waar ik eerst met “vriendinnen” heen zou gaan, maar aangezien ik me in die groep totaal niet lekker voel, ga ik of helemaal niet of alleen of misschien met mijn vriend. Kan ook met mijn ouders mee. Maar het liefst lig ik gewoon de hele avond in bed

Ik heb dit probleem ook echt altijd.
Bij mijn ouders thuis vind ik het vrij saai, maar bij hem gaat iedereen om 12:00 slapen dus dat is ook niet leuk. Dan wil hij meestal nog wat vrienden langs maar dat was vorig jaar ook verschrikkelijk saai.
Op Facebook zie je dat letterlijk iédereen naar een feestje gaat, maar ik ken in dit dorp gewoon bijna niemand, behalve hem en m’n familie :cold_sweat:

Ik ben ook home alone. Ben laten zitten door een vriendin, maar ach rustig begin van het nieuwe jaar is ook niet verkeerd.
Je moet vooral doen waar jullie zelf zin in hebben en je goed bij voelen! Niet druk maken over wat de rest wel of niet doet.

Paashaas_ I feel you! Het liefst laat ik dat hele oud en nieuwe gedoe gewoon aan mij voorbij gaan.

Ik ga met mijn vriend naar vrienden toe!

^Wauw lekker lullig dat je bent laten zitten.

Ik heb niemand, naast mijn ouders, om het mee te vieren :’)
Dus dat wordt een avondje thuis op de bank en vroeg mn bed in.

Ik heb het gevoel dat die groep achter mijn rug om al allemaal dingen hebben gepland en nu ineens vragen of ik nog mee wil, nee laat maar zitten dan. Ik blijf denk ik thuis en zeg tegen mijn ouders dat ik daar heen ga. Ik weet dat het op elke manier een kut avond wordt. Mijn vriend gaat wel naar dat feest, maar met hem zijn heb ik ook amper zin in. Als ik het zo bekijken is oud en nieuw zo’n overdreven gedoe

Ik doe echt al jaren niets meer met oudejaarsavond. Ik blijf bij mijn ouders tot 12u en daarna ga ik de laatste jaren naar mijn broer toe, that’s it.

Ik zit dit jaargezellig bij mn ouders.
Als ik in jou schoenen stond? Ik zou het lekker samen vieren (alleen zou ik dan wel voor heerlijk comfy gaan :yum:).

De ouders van mijn vriend gaan weg dus vieren we het bij hem met een paar van zijn vrienden erbij.

niks gepland dus iemand hier nog ideeën?

Feestje van een vriend tot iets na 12en en daarna naar discotheek in m’n stad.

Joh, doe gewoon waar je zin in hebt. Het heeft geen zin om het alleen maar anderen naar de zin te maken. Wil je het lekker alleen met je vriend vieren en hij wilt dat ook, prima. Wil je liever naar je vader, doe dat. Je kunt de volgende dag toch je moeder bezoeken?

Zo kut dat je zowat nergens binnenkomt met 16

Ik kijk netflix tot 12 u en daarna die hard vuurwerk afknallen, niks beters haha.

Ik ga ook niks bijzonders doen hoor. Ik had geen zin in mijn moeder en broertje, dus ik ga met een vriendin naar haar vader. Zit hij ook niet alleen, en ik ook niet