Wat te doen met notebooks/blokjes?

Help help.
Ik ben bezig met een grote opruiming, en ik heb zooo veel van die schattige kleine kladblokjes/notebookjes. Ik heb alleen geen idee wat ik ermee moet,
gebruiken doe ik ze toch niet.
Iemand ideeën??

Weggooien/geven?

Zover was ik ook nog wel gekomen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Weggooien vind ik zonde, ze zijn nog nooit gebruikt, eigenlijk helemaal nieuw.
En ik kan er wel wat weggeven, maar dan nog blijf ik zitten met een overschot haha

verkopen ?

of eerst pimpen dan verkopen?

to do list?

Ik heb er ook nog een heleboel. Ik gebruikte ze vroeger nooit, maar nu wel. Heel veel zelfs. Dus die ik nog over heb komen wel op :wink:

je kan er wat op schrijven

Gewoon dingetjes in schrijven. En ik zou er een in mijn tas stoppen, kan je altijd iets opschrijven als dat nodig is.

Ik heb er ook super veel, ze zijn op zich wel handig maar liggen ook echt in de weg als ik m’n kamer op wil ruimen!

Plak er leuke plaatjes in ofzo?
Stickers…

ik heb zelf ook dit probleem, met een verzameling van 30 notebooks. UP!!!

Ik had nog van die oude blokjes van Diddl, ik gebruik ze nu om te leren voor SO’s/PW’s

Ik heb een x ergens iets gelezen wat je ermee kan doen. (ik weet niet meer waar!)
Je kunt er een lieve boodschap op schrijven bv; Have a nice day! of You are beautiful! En dan kun je die ergens in een openbare ruimte plakken (:
Dat is heel leuk voor mensen om te lezen, word je gelijk vrolijk van!

doneer ze aan mij =D

Ja dat heb ik ook gelezen! Stond op www.beautygloss.nl

Ja, leuk ^^

idd goed idee :grin:

Ooh, dat is echt een heel cool idee :grinning:

Heb ik ook een keer gedaan, 10 seconden later was hij weg :crazy_face:

Haha, diegene die hem weg gehaald heeft, voelde zich zeker heel erg aangesproken, zodat die hem bewaard heeft :’) Dat die er elke dag even naar kan kijken :angel: