Wat te doen met moeder op een vrije doordeweekse dag?

Hoi,

Morgen ben ik vrij en ik wilde iets met mn moeder gaan doen. Ze wil niet te lang weg zijn. Heeft iemand misschien suggesties? Alvast bedankt! Ik ben 16 trouwens, als je daar iets aan hebt.

Heb je een bepaald budget of iets?

iets eten, afhankelijk van de tijd van de dag? Ik vind lunchen met mijn moeder bij de Bagels&Beans bijvoorbeeld altijd heel leuk. Of gewoon wandelen, mocht het lekker weer zijn, dat is ook leuk, kun je lekker praten.

Lekker samen wandelen, paar uurtjes winkelen, naar de film als er net een leuke draait om dat moment? Misschien heeft je moeder wel een leuk idee?

Winkelen inderdaad! Of als je wat meer geld hebt en je houdt ervan kan je samen manicure of pedicure oid doen. Of zo’n fish spa ofzo. Iets relaxends

Je kunt op een terrasje gaan zitten en samen wat drinken.

Je kan eventueel lekker gaan wandelen in een park of bos? Ikzelf vind dat altijd fijn, lekker even uitwaaien

Als je een hond hebt: lekker wandelen in het bos (kan natuurlijk ook zonder hond haha) of een high tea? Ik vind het altijd erg gezellig om met mijn ma een paar uurtjes de stad in te gaan, even winkelen en een hapje eten.