Wat te doen met mijn muren

Hoi ! Zoals jullie wel op de foto kunnen zien zijn m’n muren errug roze. En dat wil ik graag veranderen.
Maar nu denk ik, als ik m’n muren wit verf, wordt alles dan niet een beetje té wit? Aangezien m’n meubels ook al wit zijn. Of kan dat wel gewoon ? (want m’n voer is niet wit) Ennuh, hebben jullie misschien andere ideeën?
En wat te doen met dat rolgordijn , wat er dan ook niet meer bij past haha.

Foto van m’n keyboard is even om te laten zien hoe m’n andere muur eruit ziet.

Oh wat heb jij een leuke kamer :flushed:
Ik vind het behang eigenlijk nog best leuk haha, kan je andere muur niet pastelblauw of zo maken?

X

Ik zou het zo laten:)
Mooie kamer…

Je kunt net als mij doen, zwart en camo hahaha je moet t maar mooi vinden

Ik ben hier wel benieuwd naar, kan je een foto plaatsen?

Ik vind het roze wel leuk, ook met dat blauw gordijn! Het enige wat ik misschien zou veranderen is dat behang met die bloemetjes, dat zou ik persoonlijk wit overschilderen.

Oeps, nu zie ik het pas! Dat behang hangt dus niet alleen aan de kant vh raam maar ook nog aan een andere muur, of niet?

Mooie kamer!

Alleen dat roze is mja, te fel.

Wit zou ik niet doen, dan krijg je net zo’n ziekenhuiskamer achtig iets.

Je zou een lichtere roze kunnen gebruiken? En dan een gordijn… Je vindt vast wel iets wat daarbij past, toch?

^^^^

Ja, ik kan het opzich ook wel zo laten.
Maar ik wil eigenlijk meer een beetje vintage/romantic kamer iets, en al die kleuren maken dat nou weer juist niet zo.

Zwart vindt ik niks haha, sorry.
En licht roze / pastel blauw zou opzich wel kunnen maar dan vind ik het weer net een babykamer worden haha. Ja, ik ben heel moeilijk met die dingen.

^^ Dit plaatje vond ik net, zo’n soort muur lijkt me ook wel leuk. Creme leurig met wit. Of past dat ook niet haha. ?

Ik mijn al mijn muren wit, mijn meubels zijn ook wit maar ik heb geen ‘ziekenhuisgevoel.’ Ik heb wel veel kleurrijke accenten en foto’s op de muur.

Ik denk dat wit of net een tintje af van wit toch wel heel mooi kan zijn. Of alle muren wit op 1 na die je dan in een accentkleur doet.

Ik vind het zo eigenlijk heel mooi :blush: Ik zou niks veranderen als ik daar zou wonen, behalve misschien het gordijn, ik zou er van die hangende gordijnen van maken haha. Waarom wil je het veranderen het is zo moooooi !

Oh ja, dat kan natuurlijk ook. Bijvoorbeeld allemaal van die foto’s boven m’n bed of iets dergelijks.
M’n meubels zijn ook niet helemaal wit dus een tintje van wit af moet denk ik sowieso wel. Danke schon haha.

Haha dankjewel. Ja het rolgordijn wil ik sowieso veranderen. wat een onhandig ding is het ook haha.
Ik wil het veranderen omdat ik het nu gewoon te kleurrijk vind. Ik vind die kamers die je altijd op tumblr/weheart it ziet zo mooi, dat wil ik ook haha.

Misschien heel babygroen een idee?

ik zou twee lichte kleuren kiezen, voor de ene muur bijvoorbeeld pastel paars en voor de andere bijvoorbeeld wit of licht grijs of een beetje roze alsnog…

Je hebt een mooie kamer !!

Mooie kamer!

Ik heb net zo kamer als jouw met witte meubels :wink:
Ik heb pas een andere kamer gekregen en heb 2 muren wit geverfd (het is niet 100% wit, maar nog net iets grijsachtig). De andere 2 muren heb ik licht blauw en ik heb ook een lichte vloer. Ik vind het er super uit zien. Dus witte muren kunnen best, maar ik zou niet alle muren wit doen (te wit anders).

muren wit, pastel tinten in je kamer gemengt met vrolijke ikea patronen :bowing_man:
en meschien zoiets? (link :upside_down_face: :upside_down_face: )
http://www.paperpigeon.be/breng-je-muren-tot-leven-met-washi-tape/

en bij de ikea hebben ze zeker ook leuke gordijnen! dat zal ik wel wit doen

Wauw, ziet er erg zoet uit met dat roze! Wel gewaagd dat wel. Maar verder zou je misschien er een dikke rand in het midden erop kunnen plakken. Is ook gewoon behang en die kan je ook wel in winkels kopen waar ze behang verkopen. Of gewoon iets met wit ofzo?

Wat je ook kan doen, is met muurstickers aan de gang gaan. Mooie grote witte bloemen of vlinders!!