Wat te doen met mijn haar????

Ik weet niet meer wat ik met mijn haar aan moet.
Ik heb heel dik haar en als ik het uitkam pluist het best erg. Dan moet ik er allerlei troep in doen en wordt het heel vet, vies dus :frowning: .
Ik heb het nu in laagjes en het is ook uitgedunt.
Heb ook weleens geprobeerd het te stijlen, maar dat staat niet bij mijn gezicht. Op dit moment heb ik ook geen pony.
Heeft iemand ideeën wat ik met mijn haar zou kunnen? (plaatjes o.i.d?)

Ehm… misschien zou je een foto kunnen plaatsen?
je zou het kunnen verven? of een schuine lok nemen?
en voor dat pluizen zou je bij de kapper kunnen vragen wat je het beste kunt doen

Het is handiger als je een foto plaatst?

http://i48.tinypic.com/30dfhue.jpg

[i]Mag ik vragen wat voor spul je allemaal in je haar smeert dan? :blush:

Anyway ik vind je haar wel mooi, maar misschien kun je de laagjes bovenop heel kort laten knippen? Dan heb je meer volume bovenop. En ik zou een schuine pony proberen.[/i]

zoals ik het nu zie vind ik het eigenlijk wel mooi, maar ik kan me voorstellen dat het wel onhandig is

maar hier heb je niks aan, haha :stuck_out_tongue:. Misschien kun je advies vragen bij de kapper?

schuine scheiding? nu lijkt het er op alsof het na achter zit. Maar misschien moet je het goed wassen en met haar masker en dan niet van die vieze vette bende er in doen maar gewoon (tekoop bij kruitvat) cocos haar producten kopen die verken echt tegen dik pluzig haar. dat gebruik ik ook. klein beetje op je vinger toppen en luchtig in je haar knijpen.
http://img255.imageshack.us/i/pcobodylotionlo1.jpg/
< van dat merk

niet uit laten dunnen! echt super zonde. ik heb zelf ook heel dik haar en heb het vroeger ook uit laten dunnen, maar daar begin ik nu echt niet meer aan. ik ben ook gestopt met veel lagen, dat helpt ook omdat ze het meestal met een mesje doen en dat zorgt ook voor pluis.
borstel je haar alleen als je uit de douche komt. en verder anti pluis creme erin doen. ik hoop dat je er iets aan hebt! (:

Dat zou ik niet aanraden. Haar haar lijkt een beetje op het mijne en als ik het kortknip, krijg ik een enorm lelijke slag en gaat het alleen maar nog meer pluizen.

Mijn advies: haar wassen en dan niet meer uitkammen. Gewoon laten drogen of met een diffuser dragen maar zeker niet meer kammen als het droog is. Je kan ook zo’n leave in conditioner tegen pluis gebruiken. Helpt ook en je haar ziet er niet vettig uit.

En je laagjes laten uitgroeien.

Ik vind je haar wel mooi eigenlijk?
Schuine scheiding zoals Juul_ zegt lijkt me een goed idee.

Ik zou op zoek gaan naar een goeie shampoo, en er vooral niet te veel insmeren, daar krijgt je haar een compleet andere textuur van. Ik had vroeger krullen, nu is m’n haar zo steil als het maar kan.
Maar eigenlijk vind ik het zo wel leuk… Ik heb van mezelf ook heel erg dik haar, maar ik heb er altijd laagjes in gehad, en bij mij werkte het wel. Misschien een anti-frizz shampoo?
Maar heb je klitten als je je haar uitkamt? Dan zou ik namelijk Schwarzkopf total repair anti-klit spray gebruiken, die is echt super. Die gaat ook pluis tegen.

Bedankt voor jullie reacties, hoop dat ik hier iets mee kan :slightly_smiling_face:

je hebt mooi haar meisje:)

Je haar is mooi! Zo nonchalant, is heel erg in.

Ik vind je haar zo al mooi!
Iets langer zal je misschien ook wel leuk staan

-

Vraag bij de kapper of ze je haar willen knippen ipv snijden, daar krijg je namelijk ook pluizig haar van!