Wat te doen met mijn haar?

.

Een gewone hoge staart?
En anders zou ik weer gewoon in het grote kapseltopic iets zetten dan word ie vanzelf weer actief

dat heb ik gedaan maar daar word al tijdje niet erg gereageert op mensen.
ik bedoel bij de kapper!

ik zou korter gaan als ik jou was. je hebt echt een goeie gezichtsvorm dus mss een speelse bob?

ja?ik heb wellis op me schouders gehad dat stond heel kinderlijk toen leek ik echt jong:Oen wat is een speelse bob?

kaal

<_<

gewoon niet strak 1 lengte en wat opgeknipt enzo ^^ mss met een mooie pony erbij.

Jij hebt de gezichtsvorm voor een rechte pony, vind ik. En dan je haar goed stijlen.

ik had tijdje trg een rechte ponny maar vond het niet zo geslaagd:O maar dat kan ook komen omdat ik geen stijltang had!

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

bij mensen die bekender zijn en zo een topic openen reageert iedereen altijd leuk met ideeen en hier komen der 2 grappig doen…:S

bekender?

ja mensen die vaak reageren in topics dus mensen weten hoe ze heette enzow…

snap je wat ik bedoel?
tijdje terug had bv janniek een topic gemaakt met wat ze zou doen want ze ging naar de kapper iedereen reageren ze had binnen een dag bnv al 3 pagina’s en dat maakt me niet uit hoor maar geen reacties met kaal ofzo:S

denk als je zo reageert reageer dan gewoon niet…

Jammer dat je je ogen heb weggehaald, want anders kan je niet goed zien of een pony je staat.

Maar anders kan je het ook iets donkerder verven.

ja ik had geen make up op haha had beetje luie dag vandaar dat ik me ogen weg had gehaad…

Rechte pony zal je vast mooi staan. En vooral niet je haar korter knippen, lang haar is mooi!

Ik ging naar de Kinkikappers en ik zei ‘Doe er maar wat leuks mee’. Geloof me, dat werkt x]

ik ben daar ook is geweest en toen is me haar dus helemaal scheef geknipt:Pdus ik ga daar absoluut niet meer heen:O

Dan doe je wel heel veel make-up op, als je dat nog goed zou moeten zien op een foto.

Iig, een andere pony?