wat te doen met me verjaardag?!

ik wordt binnekort 14 jaar en ik heb echt geen idee wat ik met me verjaardag moet doen!
wie weet leuke ideeë?

meidendag ofzo, met beautydingen en dan ook meidenfilms kijken .

Kweet niet hoe duur t mag worden, maar ik heb een keer een sieradenparty gedaan…is echt super leuk! dan huur je iemand in die dan een heeeeeeleboel kralen enzo meeneemt om dan vervolgens sieraden te maken! (Maar echt goedkoop is het niet dus je kan er niet zo veel uitnodigen dan…) Iedereen vondt het echt heel leuk!

coctailparty!
nja je word 14, dus das denk ik niks.
ehm, een fout feestje is ook heeeeeel leuk!

OMYGOD
je bent 14 geen 5
tssss. sieradenparty…
ja NOTT
t’is geen kinderfeestje
gewoon leuke mensen uitnodigen, ook wat jongens
en als je geen alcohol mag dan zorg je gewoon dat je energydrank mag, dat vinden jongens ook wel relax…
en dan gewoon vette muziek en gewoon lekker kletsen.
jezus ik heb vanavond mijn verjaardagsfeest, (ben 15) en ik doe ook veel mensen uitnodigen hangtafel binnen en gewoon bier koud en sigaretten klaarliggen… hoppateeee
leuk feest.

stooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeer :sunglasses:

not

Sigaretten waar iedereen van mag pakken? Haha reken maar dat mensen gewoon een pakje in hun zak steken, is ook ooit eens op een ander feest van iemand gebeurt. Logisch xd

Eh weet niet gewoon chillen ofzo, ik vier me verjaardag nooit voor vrienden, kost me teveel en vind het niet nodig.

lasergamen.

Ja! dat is echt leuk :grin:

• filmavondje
  • naar de bios
  • uitgaan (voor zover dat mogelijk is xD)
  • bowlen
  • zwemmen
    :face_with_raised_eyebrow:?

:guitar:

• Bioscoop
  • Schaatsen
  • Bowlen
  • Zwemmen
  • Logeerparty
  • Meidenavond
  • FUIF!
  • Naar het toneel :confused:

drank halen; deur open en losss

haha; 14 he

Ummh film/beauty avondje?
Eerst met zijn alle eten> bijv. zelf pizza’s maken of gourmetten…
na het eten muziek op zetten/maskers op doen/nagelak etc… en dan kan je ook nog een filmpje op zettenn? en als ze blijven slapen de hele nacht door een filmmarathon houden? :grinning:

enough idea’s? :pensive:

gewoon lekker relaxed. nodig je vrienden uit, meiden, jongens, stuk of 20 á 30 man. energy drank ofzo in huis. (als het mag drank [a])
dan loopt het vanzelf wel, op verjaardagen waar ik kom tenminste wel =)

wahah ik hou het altijd gewoon bij met m’n vriendinnen een gezellig avondje (+nacht en ochtendje (: )

Ja een gewoon feest houden … ik weet niet of je t al mag mar ik dronk al
toen ik 14 was … ja nog breezahs en zo maar goed hahah. of gewoon een
paar beste vriendinne uit nodigen en daar mee wat leuks doen

Up! ik wilde geen nieuw topic aanmaken, maar ik weet ook niets -.-"

ik ben ook bijna jarig, normaal vier ik mijn verjaardag nooit, maar nu wordt ik 18 en dat is wel heel wat vind ik, dus heeft iemand ideeën?

Eigenlijk wil ik mijn verjaardag niet vieren.

Omg! ga je niet eens in de het wilde weg staan zoenen met zo veel mogelijk jongens, da’s zo f*king stoer,
valt me dan weer tegen :confounded:

je denkt vast ook dat alle sieraden die je in de winkel kan kopen zijn gemaakt door 5 jarige peuters :crazy_face: