wat te doen met me ex!

Hai allemaal,

Laat ik bij het begin beginnen dan is de rest ook wat beter te snappen.
Mijn ex, laat ik hem nu even A noemen, en ik zijn al tijdje uit elkaar zeg maar heel wat maanden.
Nadat t uitging (hij maakte het uit) kwam ie weer bij me terug, en daarna dus nog een keer en elke keer als t goed liep dan ‘wist ie het allemaal niet meer zo goed’ en weg was ie. Ik heb hem in totaal dus 2 kansen gegeven daarna. Maargoed we bleven vrienden, hij appte me wel veel en dat werd steeds meer toen hij een vriendin kreeg, hij heeft zelfs een keer gezegt tegen mijn vriendin nee ik ben in die en die club maak je geen zorgen, want ik wou hem niet zien met zn vriendin. Wij naar andere kroeg, staat ie daar hard lachend met zn vriendin en ik was kwaaad! Maargoed dat is alweer goed, hij heeft sorry gezegt enzo, maar hij bleef me appen tijdens zn relatie, of ik in zaandam was want dan konden we wel even afspreken, ineens random whatsappjes en dan vroeg ik van wat is er en dan was het bijvoorbeeld oh weet je wel dat de bussen niet rijden vanaf zaandam? We zijn nu dus gewoon vrienden maar hij heeft t dus laatst uitgemaakt met zijn vriendin, dezelfde dag appte hij mij nog ja ik ben even daar en daar (waar zij dus woont) maar kan je daarna even afspreken. Ik dacht nog oke we zijn vrienden maar ik ben ook je ex, toch? dus hij wou naar ze vrienden en dan ze ex zien… Diezelfde avond kwam ik er dus achter dat hij naar haar ging om het uit te maken, en de volgende dag whatsappt hij mij; Ik ben weer vrijgezel. Geen eens hoi of alles goed, zo bam in mn face. Hij zei ook dat ik leuker was dan haar enzoo, nu ken ik hem door en door en zal hij waarschijnlijk weer een poging doen om mijn aandacht te krijgen, maar wat vinden jullie, ik hou nog steeds zielveel van hem maar ik weet niet of ik mezelf nu een beetje vergeet, zou ik hem nog een kans moeten geven en alles uitpraten of echt hem vergeten?
lang verhaal, i know

Liefs

maar misschien is hij nu wel verandert… argh zo lastig dit

Vergeten! Ik denk niet dat hij zomaar ineens veranderd is. En je hebt hem al 2 kansen gegeven zeg je! Dat moet genoeg zijn! Ik zou het niet nog een keer proberen!

Je hebt hem al twee keer eerder een kans gegeven en dat heeft hij alle twee de keren niet waargemaakt, waarom zou hij dat dan nu wel doen? Ik zou hem vergeten want hier gaat (als ik het zo lees) echt geen stabiele relatie uit voortkomen. Dan kun je veel beter wachten op een jongen die wel echt graag voor jou wil gaan!

Misschien hou ik mezelf wel een beetje voor de gek, ik ben gewoon zo dol op hem dat ik al die rotstreken van hem soms vergeet. Ik snap alleen van hem niet waarom hij t niet waarmaakt maar me wel een jaar lang blijft appen, zelfs als hij een vriendin heeft, dan denk ik wel eens van, er moet dan toch iets zijn…

hij niks niks veranderd. hij laat jou eerst vallen, daarna nog 2 keer. heeft je aan het lijntje gehouden totdat die een ander had. en nu liet die haar vallen voor jou weer. Dit is nou een jongen die een spelletje met je speelt en die je niet serieus kan nemen voor een toekomstige relatie. Snel vergeten zoon jongen!

Wat een sukkel.

Of niet… het is voor niks je ex. Afkappen die handel.