Wat te doen met lang haar?

Ik heb lang haar, maar ik heb het meestal in een knot/staart omdat ik niet zo goed weet wat mooi is… en wat ik met mijn haar kan doen!
Help? :slightly_smiling_face:

Foto?

los met bijv. een lauren conrad vlechtje naar achter, of zo’n vlecht horizontaal over je hoofd heen. Oh en als je goed bent in vlechten kan je hier wel leuke tutorials vinden! moet je even bij der andere filmpjes kijken, heel leuk en schattig :slightly_smiling_face:
http://www.youtube.com/wa…ture=mfu_in_order&list=UL

lang haar moet juist los :p, vind ik dan

krullen, stijlen.
laatjes. poney.
spul voor meer volume?

Er zijn heel veel verschillende soorten manier om te vlechten, tutorials kun je vinden op youtube.
En ik zou ook even hier kijken:
http://www.youtube.com/user/lilithedarkmoon
Zij heeft ook héél veel haar tutorials :slightly_smiling_face:

Je kan super veel met lang haar.
Ik vind het los of in een vlecht het mooist (:

Diadeem, vlechten, bloemetje in je haar, zijstaart, krullen, stijlen enz.
Er is genoeg! En zoals hierboven al is gezegt, kijk eens op youtube.

Hier is een algemeen topic voor!

wat kan je niét doen met lang haar :d

Afknippen.

Afknippen, heb ik laatst gedaan. (raad het je niet aan, zonde!)

Ik zou inderdaad youtube raadplegen & in het algemene topic kijken.

Dude. Je kan hier zoveel mee. Gebruik Google voor wat inspiratie of ga naar het algemeen-kapsel topic.

Alles… Vast maken in een knip, afknippen, knot, los, opsteken, staart, vlecht, krullen/stijlen, haarband/andere assocaire (hoe je dat ook schrijft :p), toupperen of alles door elkaar.
Van de ene pluk knip je wat af, de andere zet je vast met een knipje, nog 1 doe je in een klein knotje met daarnaast een staartje, de andere die doe je weer in een vlechtje. Dan doe je een haarband in en een bloem in je haar en je touppeert een kant, krult wat in je haar en stijlt iets.

denk alleen niet dat het mooi is

Je doet me echt denken aan een meisje uit mijn klas. Ze heeft haar haar altijd in een staart of een knot, terwijl ze echt prachtig haar heeft, echt zonde!

Maar je kan het toch gewoon los doen? Ik zou er wel voor oppassen dat het niet te erg recht langs je gezicht valt, dit kan soms, ehm, ja ik weet het goede woord niet vinden. Maar hij ziet er wat slomerig uit, alsof je dacht, hee, ik laat gewoon even m’n haar hangen. Dus mijn advies, houd er iniedergeval wat volume in, luchtigheid. Je hoeft niet perse wat in je haar te doen, je kan het ook lekker laten hangen, misschien met een leuk klipje of bloemetje erin :slightly_smiling_face:

…wat niet…

en misschien is een foto handig…

Ik vind het juist moeilijk om iets leuks met mijn haar te doen, ik heb heel veel en lang haar, maar het is wel dun. Het is te lang voor een normaal knotje, dan gaat het helemaal uitzakken en blijft het in m’n nek hangen. En zo lang is mijn haar nou ook weer niet - het komt nu zegmaar precies op m’n borsten - ongeveer deze lengte;

http://haircut4u.net.p11.hostingprod.com/yahoo_site_admin/assets/images/grow-long-hair-faster2.11883702_large.jpg

Vlechten staan me niet omdat mijn haar daar te dun voor is, dan krijg je van die mini vlechtjes.

Ik heb het altijd gewoon los, nooit vast. Gelukkig heb ik wel wat slag in m’n haar dus ziet het er niet saai uit. Soms aan de zijkant een visgraat vlecht maar vind het niet fijn om geen haar in m’n gezicht te hebben dan heb ik het idee dat mijn hoofd gelijk een stuk dikker lijkt.

hallo ik heb zelf ook lang haar en ik zou ook echt niet weten wat bij mij past weten jullie iets :camera:

Gewoon een simpele zijvlecht. makkelijk te maken, praktisch en ziet er altijd keurig verzorgd uit.

Oja je kunt er probleemloos (onrustig) meer slapen. Wat wilt een meid nog meer! :flushed: