Wat te doen met kant en canvasdoek?

Ik heb dus een canvas doek van 20 bij 20 centimeter en ik heb gisteren een stukje wit kant uit een vestje geknipt wat ik toch nooit meer droeg :’).

Nu wilde ik graag nog iets met dat canvas doek doen. Normaal verf ik er quotes op, maar ik dacht misschien is het leuk om iets met dat stukje kant te doen. Het past over het hele stuk canvas, dat heb ik al geprobeerd. Ik heb alleen géén idee wat ik er mee kan doen.

Misschien heeft één van jullie een leuk ideetje wat ik ermee kan doen :slightly_smiling_face:? Wat misschien handig is om te weten; mijn muren hebben een blauwe en grijze kleur en ik houdt van alles met een vintage tintje.

Sorry als dit in een ander topic hoort, stuur de link dan maar :slightly_smiling_face:

Oke wauw, sorry voor de reusachtige foto’s.

Ik heb wat ideetjes voor je gezocht.
Dit is misschien iets, als je het kant daarna wilt weggooien :slightly_smiling_face:

Of misschien de rand met kant en vanbinnen een quote schrijven, zoiets als dit?

Anders heb ik ook geen ideeen, sorry :slightly_smiling_face:

Je kan misschien een soort roosjes maken van de kant en die op het canvas plakken

Oeh dat vind ik al hele leuke ideetjes, top thanks !!

Ja ik zit op mijn mobiel dus is niet heel handig zoeken voor je. Maar kijk anders eens op pinterest… Daar zul je veel ideeën op kunnen doen denk ik. Ik vind het iig erg leuk om naar inspiratie te zoeken altijd :stuck_out_tongue: