Wat te doen met kadobonnen?

Hoi! Ik heb nog van mijn verjaardag twee kadobonnen: van de Etos (15 euro) en van de douglas (10 euro). Make-up heb ik genoeg, dus daar wil ik het niet aan uitgeven.
Ik houd van dingen die lekker ruiken en goed zijn voor de gevoelige huid.

Kunnen jullie mij iets aanraden? Ik wil graag iets nieuws proberen

:beer:

Bij de Douglas heb je toch van die lekkere zeep enzo (oh lekker vaag, maar zegmaar vrij basic qua verpakking en ze heten allemaal iets van “I heart Strawberry Cheesecake” oid). Misschien kun je daar iets van nemen? Of koop een lekker luchtje (:

aan mij geven

Wat ik zelf altijd doe is doorverkopen aan mijn ouders, misschien kopen zij wel eens een geurtje of zijn ze wel van plan om dat te doen! Bij de Etos kunnen ze dan toiletspullen kopen. Je kunt ze ook bewaren en wanneer je weer een feestje hebt, deze bonnen geven!

Bij douglas heb je idd die dingen van i love… heb je een hoop geuren van en evt ook geurkaarsen van om in je kamer te zetten. Of de serie bubbles and butters dat ruikt ook heel lekker!!

Met de etos bon zou ik zelf kijken naar een leuke mini gift set of dingetjes die praktisch zijn voor met vakantie. Kneipp vind ik ook heel lekker en goed dus waarschijnlijk zou ik daar iets van nemen. En vaak hebben ze bij de etos ook sieraden of leuke oorbellen dus kan je ook voor kijken.

Verschillende gezichtsmaskertjes? Parfum? Vraag in de drogisterij welke crèmes goed zijn voor een gevoelige huid.