Wat te doen met je vriendje.

Wat doen jullie allemaal met je vriendje.
Ik ga morgen nog iets met hem doen maar ik weet niet wat :’)
Wat zou jij graag met je vriendje doen? of wat doe je samen met je vriendje :stuck_out_tongue:
xx

come on? :slightly_smiling_face:

Strand? Bos?

Eh, wat kan je níet doen met je vriendje? Zelfs al ga je maar liggen op je bed met ‘n film aan :’)?

Hehe; met dat probleem zit ik ook. Beide geen rijbewijs (ik ben overigens wel bezig), dus de vrijheid om bv. een dagje uit te gaan; zit er ook niet in (behalve als mn schoonouders of mijn ouders willen rijden)

Picknicken, bowlen, (midget)golfen, zwemmen, samen in de hangmat hangen, spelletje doen, tv kijken, hardlopen, stukje gaan fietsen, skeeleren, naar een pretpark of dierentuin, naar een anderen stad en het daar verkennen gezellig terrasje paken, zwembadje in de tuin opblazen en die vullen met water (en er in gaan zitten heel de dag lang), lekkere dingetjes koken en opeten, biosscoop, voetballen in het park, eentje voeren, kinderboerderij, elkaar na schilderen, museum, foto’s van vroeger bekijken…

En dit kan ik allemaal bedenken terwijl ik geen vriendje heb…

Ehm alles :’). Je kunt gewoon film kijken of gewoon buiten zitten, naar het strand of bos inderdaad, ijsje eten, terrasjes pakken, gewoon maar een stuk wandelen, een museum of iets anders openbaars, bios, uit eten, ehhhh met de trein naar een leuke stad, etc.
Ik vind het altijd al genoeg als hij gewoon komt of andersom en we zo zitten van ‘wat zullen we doen’ waarna we op bed eindigen of op een terras ofzo. En soms een middag lekker buiten zijn en dan uiteten, zoiets.

Bus? Trein?Tram?Metro?Fiets?Scooter?

whahah, het is ook niet dat me vriendje en ik me vervelen :’)
Maar vroeg me een beetje af wat jullie allemaal deden :stuck_out_tongue:

Wat doen wij allemaal?
Gamen, film kijken, koken, naar het museum gaan, naar vrienden van hem gaan, naar de bios/filmhuis, longboarden, bandjes bezoeken, winkelen etc.

films/series kijken, (nieuwe) muziek luisteren/uitproberen, uitgebreid koken, bakken (vooral voor een verjaardag of ander feestje van toepassing), boswandeling, fietsen (naar vrienden, familie, ijssalon, whatever, met vrienden afspreken, winkelen, terrasje pikken, uit eten, met andere koppels (wederzijdse vrienden) afspreken, foto’s kijken, buiten picknicken, potje pingpong/badminton, weekendje weg (centerparcs o.i.d.), stedentrip…

Met het openbaar vervoer; overal naartoe,

We gaan vaker naar dierentuin, museum of naar pretpark. We hebben allebei ov en we hebben allebei rijbewijs dus dat is sowieso wel handig. Maar we gaan ook vaak gewoon een rondje wandelen of op de fiets naar de stad of een ijsje eten. Ook gaan we vaker naar de bioscoop of uit eten. Als het mooi weer is, is het leuk om te picknicken en met slecht weer kun je altijd samen koken.

ik ga vaak met hem op het strand of in een soort parkje lopen…
en anders gaan we film kijken
laatst gingen we spelletjes spelen met mijn DS haha XD
maar dr valt genoeg te verzinnen ^^

wandelen,picknicken,film kijken, ijsje halen, winkelcentrum uhm… verzin het maar :stuck_out_tongue:

Ik probeer ook wat te verzinnen… Me ex en ik hadden 3,5 jaar relatie… nu bijna 5 maand uit… en proberen t weer. dus zijn weer beetje bezig met afspreken enz. Maar wil extra leuke dingetjes doen, want toen relatie eindigde zaten we ook beetje in een sleur :stuck_out_tongue:

Hele fijn horrors kijken… zwemmen… beetje rondhangen… stadten… iets flauws doen zoals galgje ofzo

Pff, we doen echt vanalles?
Winkelen, dagje uit, foto’s maken, film kijken, koken, wii/playstation, bioscoop?

Ik heb hetzelfde, maar ik woon in Zeeland en we willen morgen iets gaan doen. Maar hebben niet echt tijd om ergens ver weg te rijden. Bios en dat soort dingen zijn standaard geworden.

Gwn op bed film kijken ofzo? Of winkelen nzo ^^

Wij gaan dan naar het bos om te wandelen met de hond.
Of samen naar het strand, lekker uitwaaien.
Zwemmen in de Eemhof.
De stad in bij mooi weer.
In bed een serie kijken bij slecht weer.
Een dagje naar de dierentuin wil ik nog een keer met hem doen. :slightly_smiling_face: