wat te doen met je vriendje?

Hey,
Ik vroeg me af of jullie nog leuke tips hebben over wat je kan doen met je vriend,
Vaak als ik bij hem ben gaan we poolen of muziek luisteren en vervelen we ons best vaak.

Als hij van spellen houdt, sowieso dat doen! Dat is kei leuk. (monopoly) haha
Koekjes of taarten bakken en opeten natuurlijk.
Tapas maken om op te eten.
Bowlen of karten is ook leuk.
Laat elkaar zien wat jullie de beste films vinden en kijk die dan.

Mijn vriend en ik wisselen vaak af met wat we doen. We zijn nu 2 maandjes samen en hebben nog nooit hetzelfde gedaan.
voorbeelden van wat we doen zijn:

fietsen
wandelen
film kijken
naar de bioscoop gaan
ergens iets gaan drinken
met nog andere vrienden (met een groep) afspreken

Laatst was bij mij thuis omdat het slecht weer was en toen heb ik bijvoorbeeld zijn nagels knalroze gelakt (met glitters :wink: ), hebben we foto’s getrokken, gewoon gepraat, …

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Volgens mij plaatste je 2 uur geleden nog berichten over dat je je ex niet met rust kunt laten en hij je blokkeerde omdat je hem teveel stalkt?

En ik zag ook in een vragenlijst voorbij komen dat je op dit moment een crush hebt maar je niet denkt dat jullie ooit een relatie gaan krijgen.

Dus… nu ben ik een beetje in de war? :cold_sweat:

En je hebt een vriendje zeg je… ?

Duuuussss… Leg is uit.

En even on topic voor wie deze mysterieuze vriend dan ook is:
Probeer ondanks dat je een relatie hebt te blijven ‘daten’. Een keertje uit eten, een avondje naar een café/kroeg, bezoek een concert, sportwedstrijd, ga naar het zwembad, naar een spa, samen koken en andere bovengenoemde dingen.

Af en toe eens iets plannen waar je je op kan verheugen kan een heleboel verschil maken

Ja’ ik ben best lullig bezig’ ik heb dus wel een vriendje maar ben daarnaast nog steeds bezig mn ex te vergeten, lullig tegenover mn vriendje ik weet het. Maar ik doe er nu van alles aan om mn ex te vergeten en een leuke tijd te hebben met mn vriendje. Vandaar dit topic

Als je nog met je ex bezig bent en je verveeld je met je huidige vriend constant snap ik niet waarom je bij elkaar blijft.

Sorry maar als je nog bezig bent met hem te vergeten, ben je denk ik niet klaar voor een nieuw vriendje, vind het lullig voor je huidige vriendje, je houd 'm eigenlijk een beetje voor de gek want je denkt nog steeds aan je ex

Hier zijn al duizend topics over gemaakt. Learn to google.

seks.

• Meestal als die hier is gaan we lekker knus op het bed een filmpje kijken of televisie, gewoon genieten van elkaars simpele gezelligheid.
  • We zijn muziek aan het maken, aangezien we allebei conservatorium opleiding doen.
  • We zijn aan het gamen op de playstation, xbox of computer. Jongens vinden het blijkbaar leuk als je interesse toont in hun andere heiligdom.
  • We gaan met mijn vrienden of zijn vrienden wat ondernemen.
  • Winkelen of andere dingen bezichtigen.
  • Biertje drinken.
  • Uhm seks.

Knuffelen