Wat te doen met je bff die heel ver weg woont die ..zie bes.

Wat te doen met je bff die heel ver weg woont die EINDELIJK komt logeren?
Srry ik heb al wel wat dingetjes maar we moeten echt iets gezelligs &leuks doen!!
-XxxX-

mm gaan zwemmen naar de bios naar het pretpark bbqen en dan s,avonds een beautyavondje met maskertjes enz.

Foto’s maken, echt hilarisch om te doen. En dan van die foto’s waar je op het laatste moment een gekke bek trekt, zo leuk om die dan te zien!

kletsen :slightly_smiling_face:

Probeer om te 10 minuten een foto te maken met wat jullie doen, of om de 30 minuten. Super leuk om terug te zien!! En jullie vergeten die geweldige dag wanneer jullie allemaal leuke dingen doen nooit meer!!

gezellig shoppen s’avonds alle kleding dragen en leuke foto’s maken
dan nog een leuke film !!
ik denk dat het dan wel gezellig is

zelf maskertjes maken, of van die maskertjes kopen en bij elkaar opdoen, dan fotos maken :’)

Wat is het verschil tussen jouw situatie en de situatie in de topics waar al wordt gevraagd wat je met vrienden kan doen?

Ik dacht eerst ook dat het een probleem werd, maar ze was in mijn stad geboren zijn we naar de stad, film en wezen zwemmen. Als het een goede vriendin is heb je altijd wel lol :grinning:

Problemen mee? Srry hoor…

Ik begrijp gewoon niet waarom er bij elke situatie een nieuw topic over gemaakt moet worden. Dat is net zoiets als: Hoe draag jij het H&M 5 euro rokje? topic en dan ook nog een topic maken voor hetzelfde rokje, maar dan van de ONLY of van de Sting. Ik kan me daaraan ergeren. Dat mensen niet eerst kijken in andere topics of ze wat kunnen vinden (of dat misschien wel doen maar dat niet genoeg lijken te vinden) maar meteen nog een topic aanmaken.

Srry dan…

Ok :slightly_smiling_face: Veel plezier dan samen! Ik weet verder ook niet veel nieuwe dingen :wink:

Dankuu. &Danku dat je ff hebt gereageerd:D

wat beteken zie bes…?

^zie beschrijving wss.

van die dingen die je nooit meer vergeet :grinning:
zoals bijvoorbeeld de stad in gaan en dan een enorm dure zaak inlopen en dan doen alsof het je allemaal veel te goedkoop is, of een jas onder je trui doen en een babywinkel inlopen en alles bekijken.
iets waarvan je kunt zeggen: aaa weet je het nog? is altijd leuk haha!

Wat betekend wss?

Haha nee grapje, sorry ik weet ook geen nieuwe dingen! upje (: