Wat te doen met hem zoooo wisselvallig.

Hee meiden!
Wil even wat kwijt…

Ik was woensdag uit zinds een lange tijd. En ik kwam mijn ex tegen. Heb hem 3 maand lang enorm gemist…
Hij was erg dronken.
Toen hij me zag kwam hij gelijk naar me toe en zegt Jetwe moeten praten.
Ik werd er eerst boos van en wou m slaan…Maar liep toch met hem mee.
Ik had echt zo iets van wat moet jij ineens na 3 maand.
Ik heb jou zo enorm gemist. Was helemaal verbaast dat hij dat zei.
Dit was wat ik wilde horen. Heb enorm lang met m gepraat.
Hij wilde veel veranderen. Als die wel eens vrije tijd had datdie die met mij wou besteden. En liever met mij dingen wilde gaan doen als met zn vrienden omdat die met mij zijn toekomst ziet.
Daarna heb ik met m gezoent en hij was blijven slapen… Geweldige nacht!
Hij vroeg snachts of ik denacht erna of ik bij hem zou gaan slapen zodat we samen een echt avondje met zn 2e hadden.

Nu gister middag kwam dielangs. Was blijven bbqen. Hij had enorme kater. Logisch!Maar toen ik m terug naar huis bracht was t van ga maa gelijk naar huis ga toch gelijk slapen.Dus ik naar huis stuurde hem een berichtje van dacht dat ik bij je zou slapen… Was echt chagarijnig. Hij stuurde mij dat die was vergeten dat die dat had gevraagd. Ben dus nietmeer bij hem geweest.

Ik weet niet zo goed wat jullie hiermee moeten moest het gewoon kwijt.
Vind het erg frustrerent dat die dan dit zegt en dan weer vergeet.
Ik ben van mening als je gek op mekaar bent wil je toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn?
Van het gelukkigste meisje van de wereld heb ik nu in 1 dag t gevoel alsof ik weer op mn bek ben gegaan…

Heee, toen hij dat had gezegd?(van jij bij Hm slapen) was hij toen niet dronken? En misschien bedoelde hij het wel lief omdat bijwint dat hij heel chagerijnig zou zijn, en geen zin had om dat op jou af te reargeren?

Hij was toen ook dronken ja. Heb het gevoel dat die alles vergeten is…
Ga dat nogwelaan m vragen wat die nogwel weet.
Ik vind t nogal frustrerent omdat ik me erg had verheugd op een echt avondje samen omdat dat erde aankomendemaand zovizo niet zo inzit.
En hij was toen we eerder relatie hadden ook veel moe en chagarijnig.
Voor mij zou dat niet erg zijn als ik maarmet hem kan zijn. Vind niks geweldiger alsnaast m wakker worden. Of lekker vroeg samen naar bed gaan.
Dit heb ik ook met m besproken toen we aan het praten waren… En toen zei die dat die niks liever wouals dat ook… En gister stuurt dieme gewoon naar huis.
Ben bang dat ik weer op mn bek ga met m

Hij was dronken, hij weet niet eens meer wat ie deed. Laat het voor wat het is. Als je ie echt terug wilt en niet dronken is dan komt ie vanzelf. (Alhoewel, je ex is niet voor niets je ex he :slight_smile: )

niet doen. je bent 1 dag bij elkaar en al gefrustreerd.

ik denk dat je alleen maar pijn gaat krijgen hiervan. waarschijnlijk was je niet over hem heen en dan is die aandacht natuurlijk heel fijn. maar je bent uit elkaar gegaan voor een reden. laat hem gaan.

ik snap dat je zegt, van we passen bij elkaar, of je vind het zo fijn bij hem. het heeft bij mij ook bijna een jaar geduurd voordat ik over mn ex heen was, maar ik realiseerde me dat ik meer een vriendje miste dan hem perse.

zoek iemand die stabieler is en inderdaad helemaal gek op je is en waar jij je ook gewoon goed bij voelt. ik denk dat je beter verdient dan dit!

wat je ook doet, denk aan jezelf. succes!

Hij had een kater, dan is hij eingelijk gewoon ziek en had hij vast geen behoefte aan een gezellige avond.

Lief dat jullie dit zeggen!
En een ex is dat niet voor niks eerder heb ik dat ook altijd gezeg. Bij ons was het alleen niet over omdat we niet gek op elkaar waren. Hij vond toen dat die me op eht verkeerde moment had ontmoet. Gewoon omdat hij teveel werkt.
Weet ook wel van hem dat hij na jaren weer echt verliefd te zijn het moeilijk vind om niet alleen aan zichzelf te denken.
Maar voor mij was het gewoon chagarijnigmakent… Had me zo verheugd om echt een avondje samen te zijn. En hij stuurt me gewoon naar huis…
Maarja nu jullie dit zeggen… Kijk het wel even aan. Om hier echt over boos op m te worden heeft denk ik ook niet veel zin…
Valt misschien nogwel op zn plek