Wat te doen met gelineerde boekjes?

Heei
ik heb heel veel boekjes met een harde kaft alleen ik heb een probleem ik weet niet wat ik ermee moet doen.
ik heb al wel 2 tekenboekjes alleen de boekjes die ik over heb zijn gelineerd.
ik heb er één van a5 en eentje van a4 weten jullie iets?
alvast bedankt. :couplekiss_man_woman:

Misschien kan je er mooie quotes/zinnen in opschrijven?

ik heb duizend van zulke boekjes. maar de mijne zijn allemaal vol, haha. ik plak er dingen in die ik tegenkom en interessant vind, ik laat mijn vriendinnen erin schrijven, ik teken erin, ik schrijf er wel eens een gekke opdracht in en die moet ik dan samen met iemand uitvoeren binnen een bepaalde tijd, etc. het is echt superleuk om te doen, vind ik.

ohja! ik heb ook ooit samen met een vriendin van me een boekje gemaakt, waarin we het alfabet op hadden geschreven. bij elke letter deden we een opdracht, (bijv. D: een keertje naar Den Bosch en daar het nummer van 'n leuke jongen vragen).
van elke opdracht maakten we een soort van ‘verslag’, met foto’s en treinkaartjes, etcetera. een pagina zit onder het glazuur, dat was toen we taarten gingen maken. maar dat geeft troep, dus da’s alvast een tip als je het gaat doen, hihi.

@hierboven superleuk!

leuk idee, esthaaaawr!

een leuk plakboek ervan maken net ong. zoals esthaaaawr
dat doet

iik bewaar ze tot ik ze nodig heb maar dat hierboven is leuker xD.

http://www.cutoutandkeep.net/projects/fabric_notebook_cover

dit doe ik er altijd mee!

en voor school gebruik ik ze altijd… heb alleen bergen notitieboekjes en gebruik er maar één per 10 weken voor school haha

inspiratie boekje
stijl boekje

Ik heb daar ook een boel van :stuck_out_tongue: Allen ook a4, en ik die vind ik niet zo leuk. En de boekjs van anderen vind ik er altijd een stuk leuker uitzien dan de mijne.

Oke … Ik stond in de action en ik zie een heel leuk boekje
Ikke dacht HEBBBEEE dus ik kocht hem
ik kom thuis loop naar boven kom ik er achter dat ik nog 6 lege boekjes heb …
ik ben verslaafd aan boekjes kopen :o:O

ken je My favorite notes?
dat aap ik na :3

idd een soort plakboekje ofzo.
Je kunt ook een kookboekje maken met je lekkerste recepten?
xx

heb nou nog steeds een leeg boekje XP Help

Ik heb een boekje waarin ik allerlei dingen opschrijf of doe die mij als het ware definiëren. Soms zijn het citaten, soms zijn het korte plots voor verhalen (die ik toch nooit ga schrijven but still), soms gewoon scènes die in me opkomen en die ik graag wil beschrijven, soms stukjes die ik misschien ooit nog in een liedje kan verwerken, soms gewoon een leuke foto/plaatje dat ik op internet heb gevonden en dat ik er in plak en ik wil er ook graag entreekaartjes e.d. in plakken. Ik ben er nog maar net mee begonnen en er staat nog niet veel in, maar ik wil graag dat het echt een boekje wordt waar mijn leven van dit moment een beetje in wordt weergegeven, zodat ik later terug kan kijken en weer herinneringen opdoe zegmaar :slightly_smiling_face:!