Wat te doen met een lege witte muur?

Zoals de titel al zegt:
Wat kan ik doen met een saaie witte lege muur?
Als hier al een topic over is moet je het even zeggen dan laat ik deze verwijderen…

Liefs.

planken van de ikea hale en daar dingen op zetten, foto’s plaatsen, of een heel groot schilderij met felle kleuren ophangen staat ook heel mooi

behangen, verven foto´s ophangen etc etc misschien kun je kijken op www.ikea.nl ter inspiratie…

foto behang is trouwens ook heel mooi, dit kun je zelf laten maken

ik heb een lege witte muur die ik licht roze ga verven en dan komt er zo’n ikea kast in het wit of in het zwart tegen aan, misschien een idee?

http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/expedit-boekenkast-bruin__0092703_PE229404_S4.JPG

Je kan ook allemaal plaatjes uit tijdschriften op je muur plakken :slightly_smiling_face:

heel erg bedankt allemaal! Ik ga dadelijk wanneer de albert heijn gaat sluiten daar naar toe en vragen of ik zo’n poster mag van de dingen die in de bonus zijn van deze week… Die doen ze anders toch weg en dan ga ik daar wel allemaal plaatjes of zo op plakken :grinning:

voor als je niet opnieuw mag behangen:
koop toch een mooi rolletje behang met een printje
koop bij de action 2 grote canvas doeken en plak het daar op.
dan kun je zelf bepalen of je een rustig of druk behangetje wilt, en ook aanpassen aan de kleuren van je kamer!

Verven, tekenen, schrijven, graffiti spuiten, behangen (met tijdschrift bladeren), een heleboel schilderijtjes ophangen, een spiegel neerzetten enzovoorts enzovoorts enzovoorts

Verven :O.

een tekst erop zetten =)

je kan ook iets leuk knippen bijv parapluutjes, versieren, en over je hele muur plakken. (:

schilderij.
planken.
magneetbord.

Maak een (fake) polaroid of foto hart.

http://www.ohdeedoh.com/uimages/ohdeedoh/2008-05-12-polaroid%20photos.jpg

Allemaal verschillende fotolijstjes (goedkoop bij de kringloop)

Fotolijstjes en een plankje met allemaal schattige dingen. Of een mooie quote neerzetten die jou inspireert. :slightly_smiling_face:

Behangen, verven (of deels verven, denk hierbij aan een streep op wat blokken), fotolijstjes, schilderijen, posters, plankjes waar je allerlei dingen op kan zetten, of van die soort vierkante blokken (ik weet niet precies hoe dat heet, maar dat heb je bij de ikea), een spiegel ophangen.

Maak er wat moois van ! :dancer:

Een mooie tekst in een mooi lettertype erop verven!

Of je maakt van die stempels. En dan stempel je figuurtjes op je muur.
Of behangen met tijdschriften. Of mooie schilderijen ophangen. Of een foto-muur maken. Dus allemaal leuke verschillende lijstjes. Van verschillende formaten en daarin doe je foto’s en dat hang je op.
Of alles wat hierboven is genoemd. Haha. Echt heel veel leuke ideeen hier!

grote spiegel? of met verf een zinnetje:"zZzZz… sleeep well"ofzoiets.