Wat te doen met een jongen?

ik vind een jongen erg leuk, en hij komt deze zondag bij mij thuis.
maar ik heb geen idee wat ik kan doen!!!
ik woon buiten de bebouwdekom, ofterwijl, op een boerderij omringt door weilanden en bos. we kunnen hooguit mountainbiken, en hem meteen bespringen lijkt me ook geen goed plan. wat kan ik doen? :astonished:

Ga samen een wandeling maken in de weilande en alles eromheen en neem een picknickmand mee en ga ongeveer op de helft gezellig samen picknicken!

Een filmpje kijken of een wandeling maken?

Ga iets doen in de bewoonde wereld?

zou ik willen doen, maar dat is een beetje te ver fiesten :astonished: iets anders?

[s]meteen bespringen
:smirk:

hihi[/s]

Je moet dingen bedenken voor bijv. thuis (want stel: ‘‘het gaat regenen’’)
of je gaat een stukje met hem fietsen, en idd wat lekkers meebrengen.

filmpje kijken, koken, wandelen?

Wegslaan met de ultraelektronische vliegenmepper 4.0

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ehm ja idd rondwandelen ofzo en wat eten mee nemen? :’]

gewoon beetje in je kamer samen zijn, en kletsen. misschien nog een filmpje erbij en dan komt het echt wel goed hoor! wordt dan vast gezellig, als het regent bijv. dan kruip je lekker tegen hem aan op de bank terwijl je een leuke film voor beide kijkt… hmm het kan super gezellig zijn zonder dat je daar veel voor nodig hebt! :wink:

x

iets koken/bakken is ook altijd hilarish met jongens,
anders idd gewoon kletsen, en al ben je bang dat er stiltes vallen zet je film op en dan kun je ondertussen evengoed ook praten (als hij dat niet irritant vind).
spannend, succes!

allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties, maar hij heeft uiteindelijk 3 uur vantevoren opeens afgezegt, dus het maakte niet echt uit wat we gingen doen.
toch allemaal bedankt :kissing:

wat jammer! gaan jullie nog een keer afspreken?

Ik ging cakes bakken met mijn vriendje :slightly_smiling_face: beetje jammer dat hij het beter kon dan ik

hehe

oeeps. laat maar zitten…

fierljeppen

lijkt me erg geschikt ivm de omgeving waar je woont.

filmpje kijken
and what the hell is filjejeppen?

Ehh… samen koken ofzo? En anders kan je altijd nog lekker seksunnnn

sorry had verkeerd geschreven.
maar dat is dus dit; http://www.fierljeppenfriesland.nl/
super