Wat te doen met een jongen die ik niet zo goed ken?

Hoi allemaal,

Sinds 2 weken ken ik een jongen. Ik ben 14 en toen ik hem zag dacht ik dat hij 15 was maar hij is 17. Hij woont in Limburg en ik in Groningen. Maandagavond komt hij langs en wilden we wat afspreken. Ik mocht bedenken wat we gaan doen en waar. Het kan niet laat worden want hij moet heel vroeg dinsdag weg. Maar nou heb ik geen idee wat we moeten doen. Naar de bioscoop of zo is ook raar want hij heeft een vriendin. We kennen elkaar dus niet zo lang en zijn gewoon vrienden. Weet iemand wat leuk is om te doen?

Alvast bedankt!

xx

Ps. Sorry als dit verkeerd staat! Ik ben hier voor t eerst :wink:

bioscoop , bowlen , avondje uitgaan of stad gewoon in ?
succes !

haha , volgens mij ben ik te laat als ik dit lees .
hoop ik heb je gezellige avond met hem gehad ^^

Je kan toch best iets als vrienden doen met een jongen?

een gezellige avond hoeft inderdaad niets te betekenen ?
niets mis mee .

Met dit weer, is een ijsje gaan eten ook wel leuk :slightly_smiling_face:! Of iets cultureels, naar een museum gaan ofzo (kan echt leuk zijn). En dat hoeft niet romantisch te zijn, dus dan is het ook oke met z’n vriendin :slightly_smiling_face:

Persoonlijk vind ik het vreemd om dan met z’n tweeën wat te gaan doen, terwijl hij een vriendin heeft.

Ik niet, ik doe zo vaak wat met een andere jongen dan mijn vriend :slightly_smiling_face:

Dat kan :slightly_smiling_face:. Maar al zou ik die vriendin van die jongen zijn weet ik niet of ik het wel leuk zou vinden.