Hallo Girlscene lezers .
Ik heb een probleem laatst ben ik er achter gekomen dat een vriendin van mij erg egoïstisch is.
Ze denk in veel laten en doen aan zichzelf. Ik heb dit haar al een keer verteld. Maar ze gaf aan dat ze zichzelf niet egoïstisch vond. Hoe kan ik zorgen dat de dezen eigenschap door krijgt?
Ik merk dat me er laatste tijd erg aan erger en de vriendschap steeds minder wordt…
een aantal voorbeelden
- Het rooster is door de docenten veranderd mijn rooster was beter geworden die van haar slechter. Werd ze boos op mij omdat zij nu later thuis is. terwijl ik er niks mee te maken had.
-We spreken af zegt ze op laatste moment af, omdat ze liever naar haar vriend wilt. - Haar bus komt om 10:15 en 10:45 aan ik zou haar met de auto ophalen van het station om 10:30 zodat we op tijd op school waren (incl. file). Verwacht ze dat ik om 10:15 er ben anders moet zij een kwartier langer wachten. Dat houd in dat ik dan op school langer moet wachten. Daarnaast breng en haal ik haar elke dag van station wat al voor mij één uur extra reistijd kost.
Ik hoop dat iemand advies heeft want ik vind het verder een super aardige meid. Hoe kan ik zorgen dat ze doorheeft wat ze aan het doen is. Zonder dat er ruzie of iets komt…
Bedankt voor het lezen alvast
(sorry voor eventuele spelfouten)