Wat te doen met een dominante jongen?

Klinkt als een jongen die ongesteld is, daar kan niets mee…

haha, ik had precies hetzelfde. en dan vroeg ik; waarom dan?
zei tie: Ja, maakt nou toch niet meer uit, jij deed gewoon kut.
maargoed, dat is nu ook helemaal over. zo iemand maakt je alleen maar depressief.

wat een triesteling.

gewoon laten gaan!:wink:
echt met zo’n jongen wil je niks beginnen!
Hij hoort achter de hele dag aan jou te denken en moeite te doen voor jou!..vind je ook niet?
simpelweg omdat je het waard bent!

xx succes!

Als hij nu zo al doet, kan je wel verwachten hoe het gaat worden als je iets met hem zou hebben!

Hij wil je denk ik ook gewoon uitproberen. En hoe raarder hij doet, en jij blijft contact zoeken enz, des te meer geeft het hem een kick
Maar volgens mij vind jij zijn gedrag helemaal niet interessant en eerder irritant, dus: RENNEN!

Weg ermee. Daar wil je toch niks mee?

uh wáarom zou je hem leuk vinden?
wat een mongool

Ik had ook iets met een dominante jongen en ik zweer het je, worst relationschip EVER. Ze doen wat ze willen, houden geen rekening met jou en jouw gevoelens en worden enorm snel kwaad en ze stoten je constant af.
Doe 't echt niet

Niet doen, je wilt toch juist een jongen die lief voor je is en dingen voor je over heeft? Het lijkt me niet dat deze jongen zo is…

er zijn betere jognens voor jou. hij is niet dominant maar gewoon stom :3
je bent beter waard dan hem!
dus, hij kan dag met zn handje tegen jou zeggen!! :slightly_smiling_face: (Als t aan mij ligt tenminste :wink:)

Xx

Laten gaan, geloof me daar wil je niks mee. Stel dat je wat met hem zou krijgen, dan wordt dat dominante nog véél erger.