Wat te doen met een dominante jongen?

Nou ken ik een hele leuke jongen. Maar hij is zó koppig,snel boos en speelt veels te hard to get.
Laatst op msn waren we aan het praten en nou ja toen gebeurde er iets en werd die boos. zegt die:‘ik verwijder je dan maar.’ En toen ging hij offline. Een week lang was die offline, ik had geen vermoeden meer dat die online zou komen. En uit het niets kwam die weer online. Ik word er zo gek van,maar ik vind hem ook heel leuk.
Toen die online kwam zei ik: Waarom had je me geblokt?
zegt die: Ik was boos

Maar goed. What to do?

Laat 'm lekker, daar wil je toch nix mee?

'm laten.

maar soms is die zooo lief. En af en toe dus niet.

Hij zal wel vaker zo gaan doen, als je dat irritant vindt, moet je 'm links laten liggen.
On to the next one.

Ik had dat ook bij een jongen, maar iets minder, niet dat ie me zolang blokt, maar wel dat ie me dan ging negeren, en gewoon niet meer terug praatte op msn voor één msn gesprek ofzo. En uit eindelijk hadden we bijna iets, deed ie weer zo, dacht ik ook : hier wil ik niks mee…

urgrggrgrhhh ik kan echt niet tegen zulke mensen .

laat hem gaan.

Als je dit al op voorhand weet → niets mee beginnen.
Ik spreek uit ervaring.

Ga je waarschijnlijk spijt van krijgen. Laat lekker links liggen.

dan is die dus niet lief :stuck_out_tongue:.

Of je bent naïef, of je luistert naar iedereen die hier ‘niet doen’ zegt…

Je moet het zelf weten, wij zeggen nee.

Wat kinderachtig van die gast.
Huppakee weg er mee!

Ik snap hoe je je voelt. Je kan natuurlijk een gesprek met hem aanknopen waarin je duidelijk maakt wat jij voor hem voelt en aan hem vraagt wat hij voor jou voelt. In dat geval heb je duidelijkheid en weet je waar je aan toe bent.

Optie twee is dat je hem gewoon links laat liggen. Als hij echt in je geinteresseerd is en je echt leuk vind komt ie wel tot bezinning.

haha dominant? Ik vind het meer kinderachtig, van ik krijg iets niet dus ik ga huilen. Of ik ben boos en ik block je. Dominant is meer als ie je teveel beschermt. Dit vind ik gewoon een vervelend jong.

Maar natuurlijk mag jij hem wel leuk vinden! :grinning_face_with_smiling_eyes:

tsja, probeer maar vaker in reallife te praten.
op msn begrijp je elkaar nog al snel verkeerd

spreek hem aan op dit gedrag… veranderd er niets dan zou ik het contact laten verwateren

Wat een kinderachtig jongetje, lijkt wel een kleuter. Toen ik je titel las dacht ik ‘hey zo iemand heb ik ook!’ want mijn vriend is ook best wel dominant, maar niet op die manier. Maar hij is wel erg koppig en alles moet gaan zoals hij het wil, maar ik maak hem gewoon goed duidelijk dat ik niet over me heen laat lopen. :’)
Ik noem 'm wel eens Mister Know-all, of ik zeg iets van ‘zorg maar dat je niet verdrinkt in zelfmedelijden!’ Gewoon een beetje grapjes erover maken, zodat hij doorkrijgt dat je niet over je heen laat lopen en dat je hem echt niet serieus neemt als hij zich gedraagt als een klein kind. Al vraag ik me af of dat bij deze jongen helpt, hij is wel heel erg…