Wat te doen met dun haar.

haai. ik heb heeel dun haar en ik weet niet wat k moet doen met me haar want als k een speldje of iets in heb zakt het al uit ?

ik heb best wel lang haar.

vlecht, vissegraad staart enzo heb k meestal , k wil iets anders :$.

je hebt van die speciale shampoo’s ?

die gebruik ik ook, als ik denk wat je bedoeld. Alleen heeft niet zo heel veel nut.

Ik heb ook heel dun haar, had aan de kapper gevraagd of hier iets tegen te doen is maar dat is er helaas niet. je zou het iets korter kunnen knippen en er laagjes in laten brengen zodat het wat voller lijkt, dat heb ik nu ook (;

Ik heb ook heel dun haar. Zelfs zulk dun haar dat er geen laagjes in geknipt kunnen worden omdat ik dan geen haar meer overhoud -.-

Als je meer volume wilt kan je je haar korter laten knippen en in laagjes :slightly_smiling_face: Als je wilt dat knipjes enzo blijven zitten kan je een product met alcohol erin gebruiken, zoals mousse of haarlak, waardoor je haar wat stroever wordt :slightly_smiling_face:

Maar met laagjes wordt het toch nog dunner…?

Je wilt je haar niet zien als het nat is/volumeloos zonder laagjes.
De laagjes zorgen er juist voor dat, mits goed gecombineerd met stylingproducten je een vollere bos haar lijkt te hebben.
Je kan ook clip in extensions halen, maar ik weet niet of dat in je budget past.

Ik heb ook heel dun haar, en laagjes heeft bij mij ook weinig zin. Heb daarom nu sinds twee jaar clip in extensions zodat het wat voller lijkt. Mensen die het niet weten zeggen dat het hun niet was opgevallen. en ben er zelf ook heel blij mee, voel me gewoon zelfverzekerder met mooi lang haar.

Extensions idd…

Oh en die extensions er 's ochtends inzetten is echt een paar seconden werk, doe mijn bovenste haar zeg maar in een knotje. spuit wat haarlak op het onderste haar en schuif en klik ze er zo in. Door het beetje haarlak blijven ze beter zitten naar mijn idee. En er uithalen is echt heel gemakkelijk.

En die van mij komen van de afroshop, waren rond de 90 euro en doe er al anderhalf jaar mee. Heb ze laatst ook nog geverfd van blond naar chocoladebruin en ze zijn nog steeds goed!

Je haar naar voren kammen, zodat het wat voller lijkt en voelt, helpt ook.

Ik weet dat jojoba olie helpt bij droog haar omdat er van dat zwavel ofzo inzit. Dit zit ook in je haar en daarom zou het het mooier maken. Misschien kun je dit proberen?

Ik heb juist mega dik haar… wie wil er een beetje haar hebben? :'D

Okee sorry haha, heel flauw iknow.

Ik wil het wel :grinning: Ik heb ook heel dun haar. Ik weet echt niet meer wat ik ermee aan moet. Heb zoveel geprobeert. Probeer nu extentions te zoeken. Maar helaas niks kunnen vinden wat bij me natuurlijke haarkleur past en wil absoluut mijn haar niet verven.

Ik heb ook heel dun haar, maar ook heel fijn haar. En heb het in laagjes laten knippen bij de kapper en het bevalt me echt heel erg, het krult nu meer en oogt veel voller (: Ziet er ook veel verzorgder uit.

Hou lang heb je het ongeveer dan? Over je schouders? Op je schouder? Oorlengte zeg maar?

Bij mij werkt van adrelon versassend volume beach spray wel erg goed. Word je haar wat stugger van zodat speltjes etc ook blijven zitten. Daarnaast heeft zenner knipjes met aan de binnenkant rubber waardoor het niet uit je haar schuift.
Vedettblond

Absoluut GEEN laagjes laten knippen als je dun haar hebt! Hier gaat je haar er slap en futloos van uit zien. Je kunt het beste gewoon iets korter knippen (is vaak ook fijner in de zomer)