Wat te doen met dit probleem?

Dag meiden!

Ik zit met een enorm probleem…
Ik ben spontaan me ex weer gaan leuk vinden die me ontzettend veel pijn heeft gedaan.

Tijdens het werken denk ik nog al veel na over leuke tijden die ik heb mee gemaakt.
Toen kwam ik ook zomaar bij de leuke tijden met me ex terecht, en hoe geweldig het was om echt helemaal ‘verliefd’ te wezen op hem.
Ik begon whats app berichten terug te lezen, foto’s terug te bekijken en ik kreeg in eens weer dát verliefde gevoel in me buik wat ik al tijden niet meer heb gehad.

Oké, hij heeft me veel pijn gedaan.

1. Toen ik hem nodig was, was hij er niet voor me.
  2. Hij heeft me uitgescholden voor slet.
  3. Hij heeft me geslagen met een nummerbord.
  4. Hij heeft bier over me heen gegooid.

Je zou wel denken, dat ik gek ben om nog eens verliefd op hem te worden.
Maar ik denk altijd aan de leuke tijden terug.
En toen ik hem gister (na een maand) hem weer zag in de kroeg, en hij me aan keek met zijn ‘o zo geweldige blik’ dacht ik zo van:’’ Alsjeblieft kom met me praten!’’
Het is 4 maanden geleden dat we uit elkaar zijn gegaan, en zomaar zijn mijn gevoelens weer zo sterk voor hem geworden.

Maar toen was ik weer vergeten dat hij niet meer met me sprak. (mijn oudere zus heeft met zijn oudere broer gehad en is ook uit gegaan dus grote ruzie met de 2 familie’s)
Met dit probleem kan ik ook niet naar me zussen toe gaan want die zouden razend op me worden als ik nog eens aan hem denk :cold_sweat:

Ik wil zo graag nog een keer met hem praten.
Maar ik weet dat dat niet meer zal gebeuren!

Wat moet ik met dit probleem?
Liefst!

Ik denk dat je het los moet laten. Hij heeft je geslagen en hij gooit dingen over je heen, dat vind ik niet kunnen ookal zou hij boos zijn. Verder is het niets voor niets uitgegaan de eerste keer toch? Hij heeft jou heel erg laten zitten en pijn gedaan en ik denk niet dat je dat snel zal vergeten.
Succes!

Voelt hij ook het zelfde voor jou?
Ik zal eerst eens beginnen met met hem te praten.

Misschien kan je eerst een vriendschap opbouwen en dan verder gaan? Wat in het verleden is gebeurt kunnen jullie nu niks meer aan veranderen, ik ken het verhaal niet maar heb jij iets gedaan wat hem boos maakte? dat hij je geslagen heeft met een nummer bord?

Praat gewoon met hem op Whats App een keertje.
Iedereen doet in ruzie rare dingen of zegt hele rare dingen.

Ik vind met een nummer bord slaan niet meer onder de categorie rare dingen vallen! Dit vind ik pure mishandeling. Hij heeft haar fysiek en psychische pijn gedaan!

voor de topicstarter:
Als ik jou was zou ik niet meer naar de foto’s van vroeger kijken. Tuurlijk herinner je die leuke tijden met en en wekt dat het verliefde en fijne gevoel dat je voor hem hebt weer op. Je bent immers ook verliefd op deze jongen geworden. Echter is het geen gezond idee om het nog een keer met hem te proberen. Hij heeft je zowel fysiek als psychisch pijn gedaan. Je komt in een gewelddadige relatie terecht en daarmee doe je jezelf te kort.

Succes

omgg meid neee

Als je verliefd bent ben je verliefd. Contact zoeken is dus nooit gek. Alleen denk wel 2x na voordat je iets doet. Het is ten eerste uitgegaan voor een reden. Ten tweede haat ik mannen die meiden slaan, oftwel als je terug gaat bij hem zorg er dan voor dat dat never nooit meer gebeurt, dat kan gewoon niet.

Ik denk dat je beter geen aandacht meer aan heb moet geven. Je zegt zelf dat hij je ontzettend veel pijn hebt gedaan. Dat wil je toch niet nog een keer? Je weet inmiddels dus hoe hij óók kan zijn.

Als het uit is gegaan op een wat ‘normaler’ manier okay. Maar ff serieus geslagen met een nummerbord? Bier over je heen gooien? Best respectloos na mijn idee.

Bedenk goed waarom het is uitgegaan, en probeer te beseffen dat je beter verdient? Natuurlijk zijn die leuke momenten uit een relatie altijd geweldig om aan terug te denken (dat is ook de reden wrm je gevoelens voor hem had) Maar besef ook waarom het is uitgegaan…
Misschien is het gewoon het beste om chats/fotos enzo te verwijderen

Misschien is het ook niet per se liefde gevoelens voor hem, maar het gevoel van gewoon verliefd zijn.

Let it go… Genoeg jongens die jou hetgeen kunnen geven waar jij naar verlangt x

Bedankt voor het advies meiden!
Ik probeer maar over hem heen te komen, alleen jammer genoeg is dat makkelijker gezegd dan gedaan…

En elke avond zit ik hier weer over te piekeren… (’’: