Wat te doen met dit kapsel?

Hoi!

Vrijdag ben ik naar de Kinki geweest, en heb dit kapsel laten knippen:

http://img580.imageshack.us/img580/5030/fotoop15062012om131642.jpg

Het is rechts een strakke bob, en dan loopt het vanaf rechts schuin achter m’n hoofd al naar langer, dus niet vanaf het midden.
Nou is dit voor mij al een heel verschil met eerst, want had veel langer haar en het zag er altijd een beetje saai uit. Soms deed ik er wel wat leuks mee, maar heb nu in ieder geval elke dag echt een kapsel, zeg maar.
Wel had ik eerst soms bijvoorbeeld een bandana in en/of m’n haar in een grote hoge knot. Dat soort dingen kunnen nu dus niet meer. Het enige wat ik kan bedenken is bij de lange kant m’n lok naar achter met een klip of dat stukje invlechten. Ik denk dat dat ook eigenlijk het enige is haha, maar ik dacht misschien heeft iemand anders toch nog iets!
Of iemand met een beetje hetzelfde kapsel… Wat doen jullie ermee?

Dankjewel alvast!

Geen idee, maar ik vind het wel een leuk kapsel :slightly_smiling_face:

Invlechten? Niet van boven naar beneden maar van links naar rechts. Aan de korte kant beginnen en dan naar de lange kant en helemaal door tot al je haar in de vlecht zit.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is?

Moet je er per se iets mee kunnen doen dan? Ik denk dat het gewoon los misschien nog wel leuker is dan wanneer je er iets mee doet. En je kan nog steeds gewoon een bandana in doen hoor :slightly_smiling_face:

Dankjewel allemaal!

@Juuk; ja ik snap hem, gaaf idee! Lijkt me wel lastig, het is aan de achterkant onderin heel kort namelijk maar ik ga het eens proberen!

@Polyethylene; nou moet niet haha, maar is soms voor de afwisseling wel leuk (: En die bandana probeerde ik net maar zag er niet echt uit :3 K ga maar even op google kijken hoe anderen dat met kort haar doen.

leuk ! :upside_down_face:

Die lok kun je ook omhoog sprayen, dan heb je weer wat anders,…?

Die lok kun je ook omhoog sprayen, dan heb je weer wat anders,…?

Ah dankjewel allemaal, doet me goed! (:

@TALKTOME; Hey ja, daar had ik nog niet aan gedacht, dankjewel!

Ik bedenk me nu ook, misschien van de voorste lok zon krul maar dan echt in een o, zo’n rondje, en dat dan vastzetten. Met een krultang en haarlak ofzo lijkt me dan. Weet iemand of dat een naam heeft? Dan kan ik beter zoeken hoe dat gedaan wordt oid

wauw echt supermooi!

Dankjewel! :flushed:

Je kan heel veel doen met je haar…
Bijvoorbeeld opsteken met speltjes als het niet met een stiek lukt, een staart naar 1 kant, een stuk invlechten etc.
Wees creatief! :slightly_smiling_face:
Ik heb zelf best kort haar. (tot m’n kaak) en ik maak vaak een staart ofzoiets.
ja kan ook een combi maken. Bijv. invlechten en de rest opsteken.
Kijk eens op dit topic:
http://forum.girlscene.nl…sels/list_messages/200838

@xShiningstarrx; nou het valt echt nog tegen haha! Dacht ik eerst ook maar de onderste laag in m’n nek is echt 1 a 2 cm ofzo :3
Maar bedankt, ik ga even in dat topic kijken!

Ik denk dat invlechten wel kan want ik had eerst behoorlijk kort haar (ik kon geen staart in) maar ik kon het wel invlechten. Ik vond dat in het begin wel super lastig om bij mezelf te doen, maar na een tijdje lukte het wel. Ik hoop voor je dat het lukt!

Met een heel klein beetje wax of shaper wat rommeliger maken. Niet te veel, anders krijg je vet haar. Misschien fohnen met wat mousse?

Krullen. dat hoeft niet elke dag, maar het kan ook zomaar een keer of bij een speciaal evenement ofzo. Ik vind het in elk geval ontzettend leuk!