Wat te doen met deze tafel en stoel?

pimpen:
volledig schilderen in leuke kleurtjes die bij je kamer passen
stickers, lintjes, strikjes en andere leuke prulletjes aan hangen
bekleden met stukjes stof
kussen op de stoel

http://www.pimpmyfurniture.nl/index.htm

hang ze aan heel veel heliumbalonnen? dan krijgt iemand ze tenminste nog, denk ik? =D

Ik doe ze gewoon helemaal weg!! :grinning:
nu een beetje kaal maar verzin wel wat.

Wij hebben dat tafeltje nog wel alleen de stoel was stuk gegaan, maar daar hadden we een leuk kussentje op, gekocht bij de Leen Bakker. ( stoelpoot was stukgegaan omdat ik er steeds achterover mee zat te wippen xd )
Het tafeltje kun je een leuk kleedje overheen doen en een mooi servies bijv. voor de sier op te zetten

Hopelijk heb je er wat aan ;]

weg doen
of pimpen
maar ik denk dat je dat niet meer lukt
wat een lelijk ding !! :open_mouth:

oudjes stoel

of je geeft hem aan je oma :’)

Verkopen & dan kan je altijd nog een ander tafeltje en stoeltje kopen.

de stoel vind ik zelf wel mooi, je kunt er een zacht deken op doen en kussens op doen, goed voor in de winter als je een boek leest ofzo. Voor de zomer, zet een groen kussentje erop ofzo. Is toch mooi ? :slightly_smiling_face:

haha idd mijn oma had zow’n tafel en stoel

Zo’n stoel hebben we ook gehad. Even foto uploaden hoe het eruit ziet als je er een beetje aan verandert…

Ligt aan je inrichting…
ik zou hem verfen en beetje oppimpen

De tafel een leuk kleurtje geven en eventueel een kleedje erop leggen.

Stoel een kussen gegeven en mogelijk ook verven.

Ik vind het wel meevallen, je moet het gewoon op de juiste manier oppimpen.

uuuh , ik denk dat je er best wat van kan maken als je een beetje handig bent …
alsje het nu schuurt en schilderd en op die zetel een omhulsen maakt met wat kussens …
je kan het alleen maar proberen XD
ooooooooof je gooit ze weg en koopt nieuwe XD

Zo eindelijk gebonden. Moet wel even een hele lange uitleg geven hoe je het zo krijgt.

http://i27.tinypic.com/2qx1dgg.jpg

Je koopt op de markt van de sponzen. Kijk maar een keer op de markt dan zie je het altijd wel.
Je koop stof koop genoeg. Dalijk is het niet genoeg en is het niet meer zo leuk om verder af te maken.

Je doet om de armleuningen de spons. Die naai je aan elkaar vast. Aan de andere kant hetzelfde. Ook doe je op de zitplaats en rugleuning spons.
Je kan door de gaten die erin zitten het vastmaken. De pootjes kun je ook spons omheen doen maar dat hoeft niet. De stof die je gekocht hebt die naai je er ook aan vast. Ik weet me uitleg is niet handig. Ik weet het ook niet anders. Vraag hulp van je moeder die zal er zeker wel verstand van hebben hoop ik.

Als je ze echt wil houden zou ik ze wit spuiten/verven en gezellige kussentjes op de stoel doen.

Leuk idee Just_One :3

Dat lag op et puntje van men tong ;p