Wat te doen met bijv. concert- of bioscoopkaartjes?

Hoi allemaal,

ik heb een hele verzameling met allemaal verschillende kaartjes en tickets. Het is echt van alles en nog wat, van toegangsbandjes voor festivals tot vliegtickets of bonnetjes van winkels. Ik heb echt geen idee hoe ik dit in mijn kamer kan gebruiken om er iets leuks van te maken zodat ik er naar kan kijken.
Hebben jullie leuke ideetjes?

Groetjes, Melissa

Behang je muur er mee.
Ik heb ooit plaatjes gezien van iemand die dat met theezakjes heeft gedaan!

Dit kwam ik op pinterest tegen en vond ik zo’n leuk idee, wil ik zelf ook nog eens gaan doen:

Dus eerst een kaartje inscannen, op de computer vergroten en op transferpapier afdrukken, dan op een kussensloop maken.

Ik lijst ze allemaal in een fotolijstje. Van een gebeurtenis dan. Dus als ik op vakantie ben geweest dan bewaar ik al die bonnetjes, print een paar foto’s uit, en dat doe ik dan puzzelen tot dat het één A4’tje bedekt, dan lijm ik het op een A4’tje en stop ik het in een foto lijstje.

Inderdaad leuk inlijsten met foto’s die erbij passen. Of als je een soort bord voor op je muur hebt, en dan alles dat op een leuke manier opplakken. En ook met foto’s ( als je die hebt ). En dan boven je bed of bij je bureau ofzo hangen.

Dat is echt cool!
Dat ga ik ook ooit nog is doen, haha.

Ik weet niet of je heel erg creabea bent, maar ik zag dit laatst op YouTube en het zag er heel erg tof uit! (Je kan natuurlijk ook Nederland doen, Europa, etc)http://www.youtube.com/watch?v=D-jb4fSBsLk

Waauw dat filmpje is heel gaaf! Wil ik echt een keer doen als ik een eigen huis heb, nu hebben mijn ouders namelijk een echte landkaart hangen waar ze prikkers in prikken!

geweldig!!
Hoeveel zou zoiets kosten? Want dat vind ik echt gaaf!

Koop een prikbord en prik ze daaraan vast?

Een groot wit doek kopen en ze daar opplakken met behanglijm :slightly_smiling_face:

Hij wordt dan toch nooit zo scherp als op het voorbeeld…

Koop een notebook en plak ze er in, per bladzijde eentje, en schrijf er een verhaaltje bij hoe het concert/etc was, of je er nog wat beleefd hebt, etc. :slightly_smiling_face: Doe ik met treinkaartjes, teminste deed ik :stuck_out_tongue:

Bedankt voor de tips?
Iemand anders nog ideeën?

Hee,

Uhm misschien kun je met lijm op een witte deken alles plakken! Das Echt SUPER COOL ! :sunglasses:
Succes meiss xx Laura/