Wat te doen met 100 poen?

hey meiden,

ik heb heeeeel erg snel een garderobe refill nodig.
Nu mag ik van 100 euro van mijn spaargeld kleding kopen,
ik wil veeeeel kleding dus dat word dan vanuit amerika via het o zo mooi uitgevonden internet,(vanwege het dollar-euro verschil)
ik heb yesstyle al helemaal bekeken en heb een paar dingetjes gezien…
maar ik ken niet zoveel sites waar je best goedkope amerikaanse,aziatische kleding kan kopen
tips??
plaats foto’s,linkjes beschrijvingen alles mag:P

totnu toe verzamelde sites:
www.yesstyle.com
www.asos.com (wel duur)
www.delias.com
www.asiajam.com
www.ebay.com

edit: mijn stijl gaat van goth naar tuttig en alles in betweenXD

upje k wil ook sites weten ;p

Ik kijk op ebay :3

www.asiajam.com :].

verplaatst naar fashion.

hoeveel is de dollar nu tegenwoordig waard dan…?

ik zou ook wel een hele nieuwe gaderobe willen hahah met allemaal leuke zomerkleertjes maar helaas weinig geld en denk niet dat je met 100 euro een hele nieuwe kast vol kleren heb:)maar je kan er wel veel voor krijgen denk als je maar goed zoekt…

succes ik koop niet zovaak via internet omdat heel vaak dingen dan net te klein zijn of te groot ofzo

:relieved:’ … shipping cost liggen wel hoog… (nah… op die yesstyle niet, zie ik net :stuck_out_tongue: maar $16) hoe meer je koopt; hoe zwaarder het word; hoe duurder het word.

Plus winkels zetten de hele waarde erop, en bestempelen het niet als gift… dus het is best mogelijk dat je nadehand nog meer moet betalen.

en site’s kan je vinden… als je de zoekfunctie gebruikt. Er is namenlijk zo’n topic hier, en daar staan site’s in die ook naar nederland verzenden