Hier is een topic over gemaakt laatst! Ik zal hier even posten dat ik daar heb gepost
Leuk dat je een tussenjaar gaat nemen! Ik heb er op dit moment een. Je moet echt opletten dat je niet in een ‘dip’ valt en jezelf wel bezig blijft houden. En dan bedoel ik niet alleen door werken, want ik weet van mijzelf dat als ik meer dan 3 dagen per week werk dat ik het zat ga worden. En als je iets NIET wilt in een tussenjaar is werk dat je eigenlijk zat bent. Wat ik heb gedaan/doe/ga doen:* 3 dagen per week werken bij een bedrijf in zowel in het restaurant, als administratief medewerker (lekker afwisselend)* EHBO-diploma halen. (niet voor iets specifieks, ik merkte dat prima voor mijzelf kan zorgen op gebied van koken, belastingaangifte e.d. maar dat ik op medisch gebied echt niets weet. ookal is het diploma maar paar jaar geldig, kennis blijft je lang bij en ik vond het leuk om te leren!)* Rijbewijs halen* Kaakoperatie. Moest hoe dan ook ooit gebeuren, en ik zou er 2 weken ziek thuis van zijn, vandaar dat ik het dit jaar heb gedaan.* 2 maanden vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika en Kenia* 5 maanden reizen in Zuid-Oost-Azië* Sporten, en bezig zijn met leren koken voor als ik op kamers ga volgend jaar* Ik was veel bezig met het vinden van de perfecte studie, en de aanmelding daarvan heeft ook veel tijd en moeite gekost* Lekker veel tijd met mijn vriend, alleenstaande moeder, en 2 lieve katten besteden. Ik ga veel reizen en ook verhuizen naar de andere kant van het land Ik hoop dat ik je hiermee wat inspiratie kan geven!