Wat te doen in tussen uren?

Ik heb de laatste tijd best veel tussen uren. Vandaag 3, morgen ook weer 2. (achterelkaar) En deze week is er net een nieuwe periode gestart, dus ik heb niet echt huiswerk. Wat ik had heb ik gister gemaakt, en heb zelfs voor uit gewerkt. Nu weet ik echt niet wat ik morgen in 2 tussen uren moet gaan zitten doen. Ik moet 3 kwartier naar huis fietsen, en ik heb de resterende lessen wel echt nodig om heen te gaan, dus naar huis gaan/ziek melden is niet echt een optie. Tips?

Misschien naar de stad, als je nog wat spulletjes ofzo nodig hebt? Anders alvast vooruit werken, en als er meerdere mensen tussenuren hebben gewoon lekker kletsen enzo?

Ergens wat gaan drinken/eten met klasgenoten.

Ik ga altijd naar de jumbo, of ‘chillen’ met wat aardige mensen in de aula, of naar de stad, of mijn huiswerk maken. Ik verveel me bijna nooit. :’)

Ik ga of naar de Appie of in de kantine rond hangen en eten of op de computer prutsen

Lekker buiten in het zonnetje zitten (:

Als ik 1 tussenuur heb ga ik gewoon met vrienden naar de plus eten halen of in de kantine zitten, als ik 2 of meer tussenuren heb ga ik naar huis. Maar ik hoef maar 10 minuten te fietsen dus dat is geen probleem.

Nagels lakken :wink:

Leren :’)

Studiehuis, C1000, buiten zitten, naar huis.

De stad in, ergens iets eten met klasgenoten, naar een supermarkt.

De stad in, ergens iets eten met klasgenoten, naar een supermarkt.

Kletsen met andere schoolgenoten, internetten - Facebook, Girlscene, vrouwen.nl etc. Zo verveel je je echt niet hoor. :slightly_smiling_face:

Ik ging een keer het gesprek bijhouden wat mijn vriendengroep aan het houden was tijdens een tussenuur. :stuck_out_tongue: Best lollig om terug te lezen wat iedereen gezegd heeft. XD

Girlscenen. xd

ik eet altijd :’)

Ik heb op dinsdagen ook 3 tussenuren, dus tussen 10.15 en 14.50 heb ik geen les. Ik maak altijd huiswerk, zit lekker te socializen, regel nog wat dingen die ik nog moet regelen (met leraren, jaarboek, alles).

Ik heb altijd huiswerk, dus dat komt in zo’n geval goed uit, en anders kan ik altijd nog leren voor mn examens, haha! :slightly_smiling_face: