Wat te doen in Rotterdam?

Hee,

Ik ga binnenkort met een groep vrienden naar Rotterdam, maar we weten niet wat we er kunnen doen. Hihi.
Shoppen is geen optie, en het moet een beetje in de buurt van het station zijn. En niet al te duur. Heeft iemand ideen?
Gewone leuke ideen vind ik ook handig, dus die niet persee in rotterdam kunnen. We kunnen altijd nog ergens anders heen (aa).
Thanks alvast!
xxx

Uhm, oke

• Ergens iets eten/drinken (hotel newyork)
  • Taxibootjes
  • Euromast
  • Met die bus die op gegevenmoment het water in rijdt en dan vaart
  • Blijdorp (dierentuin, geen idee hoe duur)

Hmm, heb verder niet heel veel ideeen ofzo. En dat terwjil ik er woon x)

primark ?!

– dubbelpost.

Waarom is shoppen geen optie? Het centrum is 5 min lopen vanaf het station. Daar vlakbij is een bios en 3 theaters. De euromast is met de tram 20 min. Daar kun vanaf abseilen enzo.
Kijk op internet daar is ook genoeg info: www.dagjeuit.nl en dan rotterdam. Er zijn ook veel musea’s…

nou het is niet 5 minuten van het station lopen geloof ik ;p… nja Rotterdam is echt geweldig vroeger heb ik er volgens mij alles gezien en oja dan moet je in de euromast!
vroeger kom je een kaartje kopen bij het vvv kantoor voor 1 badrag en dan kon je ALLES gewoon bezichtigen in Rotterdam ook die kubus woningen en taxi op het water, die hele grote brug moet je ook even over heen lopen.

damn ik wou dat ik ook naar Rotterdam ging!

xx

Misschien is speedo ofzo een optie? Ik kom even niet op andere opties dan die al genoemd zijn :stuck_out_tongue:

bedankt voor de tips! Ik denk dat het euromast word, en shoppen is geen optie omdat het jongens en meiden zijn (25 met zn alle) dus dat is een beetje veel. En jongens houden over het algemeen niet echt van shoppn (;

Primarkt bij Alexandrium
Alexandrium is sowieso wel een leuk centrumpje om te wandelen
Zuidplein is ook wel gezellig
Dagje Feyenoord stadion
Taxi bootje nemen
Lasergamen
Uit eten