wat te doen in het vliegtuig?

Hallo ik moet ongeveer 13u in het vliegtuig zitten. Iemand ideeen wat ik kan doen in het vliegtuig?ik verveel me nogal snel :hammer:

Ik slaap meestal altijd :")

13uur slapen… hahaha dat ga ik niet volhouden :cold_sweat:

Op je stoel zitten en overgeven.

Oke nee OT haha: Slapen, muziek luisteren, film kijken, tijdschrift of boek lezen, spelletje doen op ipod/mobiel, nog een keer slapen, eten, drinken, wc, slapen, nog film kijken, boek lezen, tegen de stoel voor je aan trappen en uhmmm een reisspel of zo? :grinning:
In het vliegtuig kan je nou eenmaal weinig dus ik hoop dat je er in kan slapen

Ja boeken lezen! Dat wil ik soms ook nog wel eens doen in een vliegtuig. En als je vliegtuig zo’n touch screem schermpje heeft dan wil ik ook nog wel eens een filmpje kijken.

Op zo’n lange vluchten heb je meestal een schermpje in de hoofdsteun van de zetel voor jou, toch? Dan kan je daarop films kijken, series, muziek beluisteren, spelletjes spelen. Hoogstwaarschijnlijk krijg je ook wat eten en snacks en dergelijke, ook altijd leuk.
Voor de rest kan je lezen, kruiswoordraadsels invullen, socializen met je buur, uit je raam kijken, slapen, …

In ieder geval IN GEEN BEDING vliegtuigvoer eten :bored:

1.Andere mensen irriteren
2.Uit het raam naar de wolken staren en over je leven nadenken :beer:
3.Nadenken over wat je allemaal gaat doen als je in dat andere land ben.
4.Boter kaas en eieren :sunglasses:
5.Mischien draaien ze wel een film
6.SLAPENNN :upside_down_face:

Dé boeken lezen welke je altijd wilde lezen maar geen tijd voor had.

Neem een lekker dik boek mee en heb veel leesplezier!! En voor in de nacht ja probeer te slapen lukt dat echt niet ga dan film kijken of gewoon chillend muziek luisteren, want veel kun je dan niet doen. Veel uhm `plezier’!! Hhaha

Om het kwartier even lopen zodat de bloedtoevoer naar je benen weer op gang komt nadat je compleet dubbel gevouwen hebt gezeten.

Ik hoop alleen dat dat meevalt bij een vlucht van dertien uur, maar bij mijn vlucht van drie uurtjes heb ik echt pijnen uitgestaan. Vliegtuigen zijn niet gebouwd voor mensen van 1.80.

En verder zou ik inderdaad lezen en muziek luisteren en als het kan, een film kijken als je zo’n schermpje hebt.

ik heb wel vaker heel lang in het vliegtuig gezeten helaas waren er geen schermpjes :’(

Ik moet in de zomervakantie eerst 3 uur naar Portugal en terug. Een paar dagen later 14 uur naar Singapore en na 6 dagen later van Singapore naar Bali, 2 uurtjes. En dan 4 weken later van Bali naar Nederland 16 uur. Zodra ik instap gaan m’n ogen dicht, en ik doe ze pas weer open zodra ik geland ben. Moet je ook doen, slapen is heerlijk.

Oh echt, Simone? Ik ook en ik had wel altijd een schermpje, bij verschillende maatschappijen. Vandaar dat ik er bijna vanuit ging dat dat altijd zo was. Maar hangt misschien ook van je bestemming af dan?

Als je zo lang vliegt heb je meestal toch ook van die kleine tv’s waar je films kan kijken?

Bij KLM heb je dat toch wel zo;n schermpje als je naar Amerika vliegt?

Ja dat hebben ze wel,maar geen schermpje voor mijn neus of iets :wink:

boek/tijdschrift lezen, laptop mee en daar series/films op kijken of in mijn geval blogs schrijven, tekenen, muziek luisteren, soms een rondje lopen, slapen.

Huh, wel toch? Bij vluchten langer dan 6 uur heeft volgens mij iedereen zo’n schermpje, maar het ligt er ook net aan met welke maatschappij je reist.

Slapen, lezen, muziek luisteren.